Міноборони вважає 23 лютого недоречною датою для презентації марок, присвячених ЗСУ
У Міністерстві оборони України називають відверто недоречною дату 23 лютого, обрану "Укрпоштою" для презентації та погашення поштових марок, присвячених Сухопутним військам Збройних сил України.
"Нещодавно "Укрпошта" анонсувала презентацію і погашення зазначених поштових марок 23 лютого, в дату, яка асоціюється зі злочинним комуністичним режимом і днем захисника держави-агресора Російської Федерації. Це рішення керівництва "Укрпошти" не узгоджувалося з Міноборони та Збройними силами України. В оборонному відомстві дотримуються думки, що "23 лютого" пов'язане з кривавим терором початку ХХ століття і сучасною агресією РФ проти України", - йдеться в заяві українського оборонного відомства, оприлюдненій у четвер.
У відомстві пояснили, що за консультативної допомоги Міністерства оборони України та Командування Сухопутних військ ЗСУ впродовж 2020 року "Укрпошта" виконувала роботу зі створення поштових марок під назвою "Збройні сили України. Сухопутні війська". Міністерство оборони надавало консультативну допомогу щодо візуального оформлення марок. Усі витрати й організаційні питання здійснювала "Укрпошта". Через об'єктивні причини виготовлення і презентацію цих марок компанією було перенесено на 2021 рік.
"Україна вже давно викреслила з календаря неукраїнське свято 23 лютого. В наших воїнів з'явився свій День захисника України, який відзначається 14 жовтня. Міністерство оборони завжди підтримувало й надалі приділятиме належну увагу побудові сучасного образу Збройних сил України, виходячи з національних світоглядних, історичних і культурних цінностей", - наголосили в міністерстві.
У свою чергу генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський пояснив, що спеціально призначив запуск марки на 23 лютого. "Чому? 1) Гарний привід нагадати, що час перегортати сторінку історії та пишатися новою українською армією. І так - це тонкий тролінг сусідів, які, я впевнений, показали б цю марку 2) Я справді хотів привернути увагу до нашої армії і розумів, що запуск у будь-яку іншу дату не буде помічений (див. вище приклад Небесної сотні)", - написав він у Facebook у четвер.
Також гендиректор "Укрпошти" оголосив відкрите голосування про те, чи варто переносити запуск марки, й пообіцяв прийняти рішення до вечора четверга. "Тож питання вам, враховуючи все, що я написав, - переносити запуск марки з 23 лютого чи залишати? Пишіть у коментарях. Обіцяю до вечора прийняти рішення і всім розповісти", - додав Смілянський.