lifecell опротестує відмову АМКУ визнавати порушення в ціновій політиці "Vodafone Україна" та "Київстар" у низці регіонів

Оператор мобільного зв'язку компанія lifecell не згодна з відмовою Антимонопольного комітету України (АМКУ) визнавати порушення з боку мобільних операторів "Vodafone Україна" та "Київстар" в частині передбачуваного завищення цін на дзвінки на номери інших мереж у певних регіонах України та вимагатиме повного дослідження всіх зазначених питань.
Про це йдеться в повідомленні департаменту корпоративних комунікацій lifecell.
На думку оператора, значний обсяг питань по суті порушень не було досліджено та висвітлено АМКУ.
"Компанія не згодна з ухваленим АМКУ рішенням про закриття провадження у справі та вимагатиме повного, всебічного та прозорого дослідження всіх зазначених питань", - наголошують у lifecell.
У 2015 році компанія lifecell звернулася до АМКУ із заявою про порушення компаніями "Vodafone Україна" та "Київстар" законодавства України про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним (домінантним) становищем на ринку, а саме встановленням завищених цін у деяких регіонах без об'єктивних причин.
У lifecell заявляють, що в ситуації, коли оператор, що домінує, встановлює завищені тарифи на дзвінки на номери інших операторів у регіоні, де він має найбільшу частку ринку, виникає бар'єр для зміни оператора, оскільки під час спроби перейти на вигідніший тарифний план оператора з меншою часткою ринку абонент втрачає коло контактів, які користуються послугами домінантного оператора: вартість дзвінка на номери мережі іншого оператора для них виявляється достатньо високою.
Як повідомлялося, АМКУ розслідує правомірність скорочення дії тарифів на мобільний зв'язок до 28 днів.