Інтерфакс-Україна
15:04 04.07.2018

Ситуація із затримками авіарейсів нормалізувалася, туристи повернулися додому і всі туроператори виконують зобов'язання

2 хв читати
Ситуація із затримками авіарейсів нормалізувалася, туристи повернулися додому і всі туроператори виконують зобов'язання

Ситуацію із затримками авіарейсів, від яких постраждали українські туристи за кордоном, станом на сьогодні залагоджено і всі українці або вже повернулися, або наразі летять додому, повідомив директор українського "Центру розвитку туризму" Володимир Царук.

"Практично всіх туристів, які очікували рейси, вже вивезли. Останній рейс, який вивозив туристів з Іспанії, наразі вже на шляху до Львова. Сьогодні процес буде завершено. Поступово авіакомпанії упорядковують розклад, туристи повертаються. Хочу всіх заспокоїти: можете спокійно вирушати у подорожі", - сказав він на брифінгу в середу в Києві.

За словами В.Царука, на сьогодні всі українські туроператори виконують свої зобов'язання, також виконуються контракти з авіаперевізниками.

"Причини ситуації, яка склалася щодо Тунісу, - це недостатня кількість літаків. Проблема авіакомпаній в тому, що у них немає резервних літаків під чартерні рейси, вихід з ладу одного літака підриває весь ланцюжок. Один з літаків авіакомпанії "Браво" вийшов за межі злітної смуги і з 27 червня розпочався ланцюжок затримок. Тому правильним було порушити питання терміну експлуатації літаків і правильним є рішення про заборону з 2019 року експлуатації літаків, яким понад 20 років ", - висловив переконання він.

У свою чергу, юрист Ростислав Кравець зазначив, що український турист на сьогодні ніяк не захищений від недобросовісних дій туристичних компаній.

"Сьогодні літати у відпустку потрібно, але користуватися послугами українських туристичних компаній - це удар по самому ринку. Немає порядку і все просто зашибають гроші, на туристів усім начхати. Турист, який потрапив в неприємну ситуацію, має зібрати максимум довідок і підтверджень ... по приїзду йти до суду", - сказав він.

Водночас Р.Кравець зазначив, що відповідно до практики, потерпілому туристу через суд "у кращому разі компенсують вартість поїздки, ну і, може, компенсацію моральної шкоди - у межах 10 тис. грн".

"Але при цьому людина витратиться на юриста, згає свій час, і це все триватиме півтора-два роки", - додав юрист.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський говорив з лідерами країн Коаліції охочих, щоб вони не знижували підтримку України після рішення ЄС про кредит

Вплив Орбана на євроінтеграцію України є частиною виборчих процесів в Угорщині, переконаний Зеленський

Зеленський: Бачимо сигнали від деяких партнерів щодо допомоги повернути українських полонених і дітей з РФ

Енергетики відновили електропостачання для понад 324 тис. родин на Миколаївщині після нічного обстрілу дронами

Зеленський про прямий діалог Європи з РФ в разі непогодження мирної угоди: Треба ще поборотися за формат з США

Зеленський про нібито бажання РФ завершення війни: Знаєте як буває - хоче, але не може

Зеленський: Партнери поки не готові давати ліценції на ППО, а ракети притримували після залякувань російськими дронами

Сибіга: Швеція надає Україні $200 млн прямої бюджетної підтримки у 2026 році

Молдова збільшить кількість пунктів пропуску для автобусів та вантажівок – Кулеба

Зеленський очікує заміни командувача ПвК "Південь" Карпенка після ворожих атак по Одеській області

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА