Інтерфакс-Україна
13:08 19.06.2018

Сексистська реклама панує в українському інформпросторі - уповноважений Кабміну з гендерної політики

1 хв читати

Уповноважений Кабінету Міністрів України з питань гендерної політики Катерина Левченко наголошує на необхідності створення механізмів для реагування на сексистську рекламу.

"Необхідні механізми реагування на факти дискримінації, зокрема на сексистську рекламу, яка, на жаль, панує в інформаційному просторі країни", - сказала вона під час ХIV Українського муніципального форуму у вівторок у Києві.

Крім того, як приклад гендерно зорієнтованої діяльності місцевих органів влади К.Левченко назвала оцінку необхідності створення закладів соціального спрямування, розвиток інфраструктури в контексті об'єднання сімейних обов'язків жінок і чоловіків, приєднання до Європейської партії рівності жінок і чоловіків.

ОСТАННЄ

Єврокомісія завершує роботу над новими пропозиціями щодо лібералізації торгівлі між Україною та ЄС

На Харківщині ворожий дрон поцілив біля цивільної автівки, постраждало подружжя - прокуратура

Комітет Ради з нацбезпеки у вівторок розгляне законопроєкти про продовження строків дії воєнного стану та мобілізації - нардеп

Кабмін погодив призначення Олійника заступником голови Київської ОДА

УЗ повернула пропозиції партнерів до програми лояльності "Залізні друзі"

В Херсонській області знищено 2 станції РЕБ противника "Борисоглєбськ-2"

СБУ та Нацполіція проводять обшук в канцелярії Київської митрополії УПЦ МП – джерело

Площа контролю ЗСУ у Суджанському районі скоротилася за тиждень майже удвічі, свідчать дані DeepState

Швеція не знайшла свідчень навмисного пошкодження у 2024 р. підводних кабелів судном під прапором КНР

З початку року на фронт поставлено 420 тис. дронів – АОЗ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА