Інтерфакс-Україна
08:23 29.12.2017

Apple вибачилася перед користувачами за уповільнення роботи старих iPhone

2 хв читати
Apple вибачилася перед користувачами за уповільнення роботи старих iPhone

Apple принесла вибачення своїм користувачам за те, що вирішила уповільнити роботу iPhone застарілих моделей. Раніше через це проти компанії подали кілька позовів. Користувачі вважали, що їх змушують купити нові iPhone

Компанія Apple публічно вибачилася перед своїми споживачами за те, що уповільнювала роботу застарілих моделей iPhone. Компанія опублікувала відкритий лист, на який звернуло увагу видання Business Insider.

"Ми знаємо, що деякі з вас відчувають, ніби Apple підвела вас. Ми приносимо вибачення", - сказано в листі. У ньому компанія пояснює, що уявляє із себе робота батарей в смартфонах і чому Apple пішла на оголошені раніше зміни в роботі застарілих моделей iPhone.

Раніше компанія зізналася, що робота програмного забезпечення на старих моделях смартфонів навмисно ними сповільнювалася. Як пояснили в компанії, це було зроблено для того, щоб компенсувати знос батареї. Таким чином, пояснили в Apple, уповільнення роботи старих iPhone націлене на те, щоб продовжити їх службу в інтересах власників. Компанія для реалізації цих планів включила відповідний програмний код в оновлення операційної системи iOs.

"По-перше, ми ніколи не робили і ніколи не будемо робити так, щоб навмисно скорочувати термін служби будь-якого продукту Apple або погіршувати призначений для користувача інтерфейс заради того, щоб клієнти купували нові моделі. Наша мета завжди полягала в тому, щоб створювати продукти, які подобаються нашим споживачам, і створення iPhone, які працювали б так довго, наскільки це можливо, є важливою частиною цієї мети", - пояснює Apple.

Для "відновлення довіри" своїх клієнтів Apple пообіцяла зробити низку кроків. У їх числі - зниження вартості заміни батареї на $ 50, а також нова версія iOS, в якій передбачені нові можливості для того, щоб стежити за станом батареї свого смартфона.

"В Apple довіра наших клієнтів означає для нас усе. Ми ніколи не перестанемо працювати над тим, щоб заробляти і утримувати її. Ми можемо робити роботу, яку любимо, тільки завдяки вашій довірі і вашій підтримці. Ми ніколи не забуваємо про це і вважаємо це само собою зрозумілим", - сказано в кінці листа.

Минулого тижня стало відомо, що проти Apple було подано відразу кілька позовів через уповільнення роботи програмного забезпечення старих моделей iPhone. У позовах, зокрема, йшлося про те, що "Apple змушує користувачів купувати нові дорогі пристрої, в той час як продовжити службу смартфона може простий змінний акумулятор". Позивачі вимагали від Apple компенсації. Їх сума не розкривалася.
 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Глава МАГАТЕ повідомив про місцеве перемир’я для ремонту ЛЕП біля ЗАЕС

Початок останнього тижня в 2025 році буде сніжним, але не надто холодним, на дорогах ожеледиця

Опалення повернеться в усі будинки Києва до кінця дня - віцепрем'єр

Друга петиція про перейменування вулиці в Києві на честь Парубія не набрала необхідних голосів

У Києві відновлюють електропостачання, у Київській області – 19 тис., у Чернігівській – 20 тис. домогосподарств без світла – Міненерго

Пасажиропотік через кордон у тиждень Різдва підскочив ще на 21,9%, на кордоні досі черги – Держприкордонслужба

Енергетики ДТЕК повернули світло 748 тис. киян після масованої ворожої атаки

Захисники України в ніч на 28 грудня знищили або подавили 30 з 48 засобів повітряного нападу росіян

Окупанти просунулися на покровському напрямку та в Гуляйполі і поблизу нього – DeepState

Генштаб зафіксував упродовж доби 160 бойових зіткнень

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА