Проект податкової реформи передбачає справляння податку у 25 тис. грн з авто вартістю понад 1 млн грн

Погоджений Національною радою реформ при президенті України законопроект про податкову реформу передбачає заміну транспортного податку у розмірі 25 тис. грн з автомобілів з об'ємом двигуна більше ніж 3 тис. куб см на оподаткування автомобілів вартістю понад 1 млн грн не старше п'яти років.
При цьому ставка стягуваного податку залишається колишньою - 25 тис. грн.
Водночас, згідно з проектом, об'єкт оподаткування визначається середньоринковою вартістю автомобіля з урахуванням марки, моделі, року випуску, типу та об'єму циліндрів двигуна, типу коробки передач та пробігу авто (що нині не враховується).
Стягування податку буде припинено у разі викрадення автомобіля (на період до повернення власнику).
Інформація про середньоринкову вартість авто, як і раніше, розміщуватиметься на сайті Міністерства економрозвитку і торгівлі.
Як повідомлялося з посиланням на голову парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніну Южаніну, робоча група з напрацювання єдиної концепції податкової реформи, створена на початку вересня після розгляду цього питання на Нацраді реформ, завершила роботу і вносить законопроект до Верховної Ради.
У поширеній у серпні презентації податкової реформи Міністерство фінансів також запропонувало трансформувати податок на автомобілі з об'ємом двигуна понад 3 тис. куб. см у податок на автомобілі сегментів "преміум" і "люкс", середня ринкова вартість яких перевищує 1 млн грн.
Податковий кодекс України поточного року доповнено новим транспортним податком на розкішні автомобілі у розмірі 25 тис. грн на рік, який стягується з автомобілів із двигунами об'ємом понад 3 тис. куб. см і не старше п'яти років. Експерти зазначали, що таким чином під оподаткування потрапляють і автомобілі, які не належать до розкішних, тоді як багато автомобілів преміум-сегмента мають двигуни об'ємом менше ніж 3 тис. куб. см.