У Львові запрацював онлайн-портал із надання адмінпослуг жителям міста
Для мешканців Львова з понеділка є доступною послуга "Особистий кабінет жителя", за допомогою якої львів'яни зможуть отримати онлайн-доступ до адміністративних послуг та електронних сервісів міста.
Як повідомляє прес-служба Львівської міськради, впровадження послуги відбулося за спільної участі міськради, компаній ICT Competence Center, "Інфопульс", національного оператора хмарних сервісів DeNovo та низки українських банків.
Наразі на сайті будуть доступні послуги на замовлення завірених копій рішень Львівської міськради, видача довідок про перебування на квартирному обліку, довідок про несудимість у МВС і довідки про доходи ДФС.
Крім того, на порталі будуть функціонувати такі електронні сервіси міськради, як електронне звернення, запис на прийом до чиновника, оплата комунальних послуг, перевірка виконання за зверненням, перевірка квартирної черги, надання даних лічильників, запис дітей у дитсадки, прийом у центрі надання адмінпослуг тощо.
Зараз портал працює в бета-режимі.
"Коли Мінекономіки створило перелік найголовніших послуг, виявилося, що жодна з не доступна в електронному форматі. Тому сьогодні дуже важливий день, адже вперше всі ці послуги можна буде отримати через електронну ідентифікацію. Хочеться сьогодні привітати з днем народження", - цитує прес-служба співзасновника компанії ІСТ Competence Center Янику Мерило.
За словами заступника директора департаменту розвитку Львівської міськради Тимофія Александронца, ідентифікація відбуватиметься за допомогою механізму Bank ID, реалізованого у партнерстві з кількома великими українськими банками. В майбутньому, зазначив чиновник, очікується ідентифікація відвідувачів за допомогою Mobile ID і електронно-цифрового підпису.