Залізничники почали відновлювати підірваний міст на шляху до Маріуполя

Залізничники почали відновні роботи на залізничному переході Комиш-Зоря - Розівка в Запорізькій області, де 20 січня стався вибух і зійшли з рейок вантажні вагони, повідомляє "Укрзалізниця" в середу, не уточнюючи можливих термінів уведення його в експлуатацію.
"У результаті диверсії пошкоджено двоколійну ділянку завдовжки близько 500 м. Також постраждав 15-метровий двоколійний мостовий перехід, зокрема, частково пошкоджено опорну споруду, одну з балок залізобетонної пролітної будови і плити перекриття", уточнює "Укрзалізниця".
За її даними, з 55 вагонів з рудою вціліли 25, які було відправлено на станцію Комиш-Зоря, а інші 30 нині на місці аварії й не підлягають відновленню.
Ремонтні роботи відбуватимуться в три етапи: спершу буде очищено шлях від пошкодженого рухомого складу, потім залізничники виконають відновні колійні роботи й розпочнуть відновлення мостового переходу. Відновні роботи відбуватимуться цілодобово, до них залучено два відновні потяги, а також п'ять одиниць важкої бульдозерної техніки.
"Укрзалізниця" нагадує, що загалом за час проведення АТО на залізниці (йдеться про територію, яку контролюють як органи державної влади України, так і незаконні збройні формування) було зафіксовано 328 випадків пошкодження залізничних колій, і поки залізничники не мають змоги відновити колії в 60 місцях.
Загалом унаслідок бойових дій у Донецькій і Луганській областях орієнтовно постраждало до 1,5 тис. об'єктів транспортної інфраструктури, для відновлення яких, за попередніми підрахунками, потрібно понад 850 млн грн. З них тільки 414 об'єкти розташовано на контрольованій Києвом території, з яких 242 приведено в робочий стан, а інші планують відновити в 2015 році.