Україна готова надавати сервіс для країн Євроконтролю з гнучкого використання повітряного простору

Україна готова стати учасником надання централізованого сервісу для країн Євроконтролю з гнучкого використання повітряного простору.
Як повідомила прес-служба Держпідприємства з обслуговування повітряного руху України ("Украерорух"), право надавати такий сервіс у разі перемоги у відкритому тендері отримає консорціум, до якого увійдуть провайдери аеронавігаційного обслуговування України, Польщі й Литви, а також іспанський виробник аеронавігаційного обладнання - компанія Indra.
Так, 15 січня 2015 року у Варшаві відбудеться зустріч керівників підприємств - потенційних учасників консорціуму, на якій директор "Украероруху" Дмитро Бабейчук погодить з колегами фінальну версію пропозиції, яку подають на участь у тендері Євроконтролю.
"Украерорух" уже 15 років застосовує концепцію гнучкого використання повітряного простору. Це стало можливим завдяки функціонуванню в Україні об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху. Тим самим вдалося максимально збалансувати інтереси комерційної та державної авіації й забезпечувати ефективність повітряного руху та обороноздатність держави", - зазначено в повідомленні "Украероруху".
Підприємство зазначає, що Україна як член Євроконтролю підтримує впровадження ініціативи єдиного європейського неба й готова до подальших кроків з її реалізації. Зокрема Євроконтроль визначає дев'ять пріоритетних централізованих сервісів, надання яких у цьому контексті є доцільним на пан’європейському рівні.
"Украерорух" спільно з партнерами зосередить свою увагу на розробці одного з них - централізованого сервісу CS4 "Послуга з надання підтримки щодо гнучкого використання повітряного простору (AFUAS)". Сервіс передбачає максимально повне й ефективне використання можливостей європейського повітряного простору і цивільними, і військовими. Це дасть змогу підвищити безпеку й ефективність польотів, а в перспективі – зменшити витрати авіаперевізників, що, у свою чергу, має позитивно вплинути на вартість перельотів для авіапасажирів.