Київська влада розглядає можливість продовження співпраці з Японією щодо модернізації вагонів метро

Японія готова і надалі купувати в України квоти на парникові викиди в атмосферу, тому проект з модернізації вагонів Київського метрополітену може отримати продовження, заявив голова Київської міської державної адміністрації ( КМДА) Олександр Попов.
"Ми продовжуємо дискусію про подальшу співпрацю з японцями, на кошти яких у рамках Кіотського протоколу ми зараз здійснюємо глибоку модернізацію вагонів метрополітену, що були вироблені 40 років тому", - заявив О.Попов в ефірі телеканалу "Київ", повідомляє прес-служба КМДА.
За його словами, кожен з вагонів перевіз близько 40 млн пасажирів. За висновками фахівців, якість металу, з якого виготовлено корпус вагона, може прослужити ще років 20.
"Тому ми прийняли рішення, що доцільніше буде заощадити на виробництві корпусів і спорядити вагони сучасним обладнанням і новітніми технологіями. Я ще раз хочу наголосити, що тут дуже серйозну підтримку нам особисто надав президент України Віктор Янукович, адже ці кошти Кіотського протоколу могли потрапити в будь регіон, але їх отримав саме Київ", - зазначив О.Попов.
Так, вартість одного модернізованого вагона становить близько 1 млн євро, тоді як вагон такого класу коштує 1,5 млн євро. Водночас модернізовані вагони дозволять економити до 40% споживання електроенергії. Крім того, завдяки новій ходовій частині, розробленій українськими фахівцями, пасажири в салоні поїзда менше відчуватимуть розгойдування і вібрації, також будуть значно знижено шумові параметри всередині рухомого складу.
Як відомо, загалом за кошти Кіотського протоколу передбачається модернізувати 95 вагонів столичної підземки на суму 985 млн грн. Це стало можливим завдяки співпраці КМДА, Київського метрополітену, "Крюківського вагонобудівного заводу" та японської компанії ITOCHU, що спільно з такими виробниками, як Mitsubishi Electric, Knorr-Bremse, Fuji і Schaltbau, спроектувала і надала енергозбережне обладнання.