Азаров доручив перевірити роботу нової системи держреєстрації прав на нерухомість і зробити так, щоб черг не було

Прем'єр-міністр Микола Азаров доручив Міністерству юстиції та Державній службі з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва перевірити роботу нової системи державної реєстрації прав на нерухоме майно.
Як повідомляє департамент інформації та комунікацій з громадськістю секретаріату Кабміну в середу, відповідне доручення М.Азаров дав під час засідання Кабінету Міністрів 23 січня" у відповідь на інформацію про черги та повільну роботу деяких центрів реєстрації".
Голова уряду доручив заступнику міністра юстиції Дмитру Вороні та голові Держпідприємництва Михайлу Бродському з виїздом на місце перевірити роботу реєстраційної служби головного управління юстиції у м. Києві, а після вивчення питання організації роботи нової системи держреєстрації доповісти про результати на наступному засіданні Кабінету Міністрів.
М.Азаров акцентував на необхідності забезпечити режим роботи центрів реєстрації таким чином, щоб уникнути черг.
Як наголошується на урядовому порталі, нова система почала працювати з 1 січня 2013 року. "Серед її переваг - скорочення кількості інстанцій та переліку документів, які включені в процес реєстрації, а також створення Єдиного державного реєстру прав на нерухоме майно. На сьогодні працюють 583 територіальних відділення Державної реєстраційної служби. Послуги на реєстрацію прав на нерухоме майно надають також 6835 нотаріусів, які підключені до Державного реєстру прав", - інформує Кабмін.
Як повідомлялося, в Україні створена Державна реєстраційна служба (Укрдержреєстр), до якої з 1 січня 2013 року перейшла від БТІ функція державної реєстрації прав на нерухомість, тоді як функція техінвентарізації зберігається за БТІ.
Крім того, в Україні з 1 січня 2013 року вступила в силу ст. 265 Податкового кодексу, згідно з якою запроваджується податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. При цьому розмір податку на житло визначається з урахуванням житлової, а не загальної площі.