Інтерфакс-Україна
11:43 05.07.2022

"Нова пошта" запустила послугу відправлення посилок із поштоматів у п'яти містах України

2 хв читати
"Нова пошта" запустила послугу відправлення посилок із поштоматів у п'яти містах України

"Нова пошта" запустила послугу відправлення посилок із поштоматів у п'яти містах України: у Києві, Львові, Одесі, Дніпрі та Полтаві, а з 18 липня послуга буде доступною у Вінниці.

Як повідомила пресслужба поштового оператора у вівторок, відправляти з поштомату можна по всій країні до іншого поштомату, відділення або на адресу одержувача будь-які посилки вагою до 20 кг, які містять книги, документи, взуття, іграшки, посуд, косметику, одяг, дрібну побутову техніку.

Заборонені до відправлення гроші, цінні папери, зброя, тварини, комахи, продукти харчування, лікарські засоби та інші відправлення з терміном придатності до п'яти діб та які потребують певного температурного режиму, а також брудні посилки або такі, що мають сильний запах, наркотики та інші речі, які заборонені чинним законодавством України.

Відповідно до вимог компанії, упаковка/коробки мають бути надійними та непошкодженими, для документів можуть бути використані конверти, а для одягу до 2 кг – пакети.

Для відправлення посилки з поштомату необхідно оновити мобільний застосунок "Нової пошти", щоб у розділі "Створити посилку" з'явився додатковий підпункт місця відправлення - поштомат; створити самостійно в застосунку електронну накладну та запакувати вдома посилку. Потім із цією посилкою потрібно підійти до поштомату, відкрити створену накладну і натиснути "Відкрити комірку"; покласти до комірки, яка відкрилася, упаковане відправлення без маркування, підтвердити завантаження в застосунку і закрити комірку.

Після того як клієнт підтвердить завантаження посилки до поштомату, диспетчер автоматично отримає повідомлення про надходження нової посилки та надішле виклик кур'єру для забору відправлення.

Коли кур'єр відкриє комірку та перевірить пакування, він роздрукує через спеціальний мобільний пристрій маркування і наклеїть його на посилку. Далі він відвозить її до сортувального депо, де відбувається подальший розподіл по регіону та місцю призначення.

Якщо протягом доби після створення електронної накладної клієнт не покладе посилку до поштомату, система автоматично анулює електронну накладну.

Компанія не обмежує кількості відправлень через поштомат за один раз, проте в одну комірку можна покласти лише одне відправлення. Якщо кількість відправлень більша, потрібно створювати нові накладні на кожну посилку і, відповідно, використовувати більше комірок.

За даними "Нової пошти", в Україні працюють 12,5 тис. поштоматів, встановлених на вулицях, у під'їздах, магазинах, заправках, ТРЦ тощо.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Оновлена стратегія управління держборгом України зберігає фокус на залученні роздрібних інвесторів

НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн

Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію

"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell

Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго

Світовий банк позичив Україні $196,3 млн під гарантії Японії за проєктом SURGE зміцнення фіскального управління

Громади затвердили 97% місцевих бюджетів на 2026 рік

Імпорт е/е в Україну збільшився удвічі завдяки падінню цін в країнах ЄС на різдвяні канікули – очільник "Укренерго"

НБУ оновив вимоги до внутрішнього аудиту на страховому, платіжному ринках та на ринку кредитних спілок

Perfect Group у 2025р ввела в експлуатацію понад 60 тис. кв. м житла

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА