Інтерфакс-Україна
11:35 21.10.2021

"Укрзалізниця" готова залучати фахівців Deutsche Bahn на чітких умовах із прив'язаною до KPI винагородою

2 хв читати
"Укрзалізниця" готова залучати фахівців Deutsche Bahn на чітких умовах із прив'язаною до KPI винагородою

АТ "Укрзалізниця" готове залучати фахівців Deutsche Bahn до штату на чітких умовах із прив'язаною до KPI винагородою.

"Якщо таких фахівців вдасться відібрати - вони будуть на конкретних завданнях, з чіткими KPI... І однозначно, умови партнерства передбачають, що компенсація буде чітко прив'язана до результату, до відсотка від досягнутого фінансового ефекту", - сказав в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" директор філії "Пасажирська компанія" "Укрзалізниці" Олександр Перцовський.

За його словами, саме на таких умовах в УЗ готові залучати сторонніх фахівців на постійній основі.

За його словами, УЗ намітила декілька фаз партнерства з Deutsche Bahn.

"Справді, ми промовляємо можливість продовження цього партнерства у 2022 році. Є бажання на низку завдань залучити їхніх людей системніше, не просто як консультантів-експертів, а й з точки зору реалізації узгодженої стратегії... Ми припускаємо, що команда аналітиків, фахівців, які оптимізують використання рухомого складу в Німеччині, зі своїм програмним продуктом, зі своїми рішеннями можуть на більш постійній основі зайти в команду "Укрзалізниці" і допомогти нам побудувати цю функцію тут, передаючи досвід вітчизняним колегам і працюючи вже в операційному форматі, не лише як консультанти", - заявив Перцовський.

Він також зазначив, що в плані співпраці УЗ і DB - побудова детальної моделі розвитку пасажиропотоку і бізнес-плану на наступні п'ять років, який включить в себе моделювання та прогноз щодо бюджету.

"Цей елемент проекту включить також розробку заходів щодо оптимізації рухомого складу, вагонного парку. Тут задіюється певний програмний продукт, експертиза, яка показує, які у нас резерви скорочення операційних витрат для перевезення заданої кількості пасажирів при максимально ефективному використанні парку, які у нас за роками потреби в рухомому складі, в капітальних інвестиціях. Адже ми не можемо просто "хотіти оновити парк вагонів" і пред'являти це для держфінансування. Це має бути чітка цільова модель, з урахуванням досвіду європейського оператора, що обґрунтовує потребу", - зазначив Перцовський.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

На конкурс на 4 незалежних членів наглядової ради "Енергоатому" подалися 83 кандидати

Кабмін схвалив Дорожню карту у сфері закупівель для наближення до стандартів ЄС та затвердив заходи на 2025-2027 рр.

ФГВФО до 8 грудня включно визначить інвестора неплатоспроможного РВС Банку з 3 претендентів

Житлова підтримка людей та відновлення регіонів є пріоритетом програм Мінрозвитку на 2026 рік

АМКУ оштрафував на 2,2 млн компанію американця Піацци за придбання 14 підприємств "Укрлендфармінгу" без дозволу

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА