Інтерфакс-Україна
13:14 18.12.2020

"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

2 хв читати
"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

Українці, незважаючи на карантинні обмеження у зв'язку з COVID-19, цього року активно купували побутову техніку та електроніку на акціях "чорна п'ятниця" та "кіберпонеділок", що привело до зростання продажу порівняно з минулим роком на 28% і нового його рекорду в 6,6 млрд грн, про це свідчать дані дослідження GfK Ukraine.

"Продаж під час двотижневого періоду акцій становив 10% від продажу техніки у 2020 році", - йдеться в прес-релізі компанії.

Згідно з ним, у натуральних показниках техніки було продано на 8,5% більше - 966 тис. одиниць.

GfK Ukraine зазначає, що онлайн українці придбали 30% товару (в грн). Порівняно з минулим роком онлайн-продаж зріс на 73%, тоді як традиційні придбання офлайн показали скромніше зростання - 16%.

Однією з ймовірних причин є те, що інтернет-магазини пропонували більше знижок: майже половина їхнього товару була знижена в ціні на 10% і більше.

Загалом, згідно з дослідженням компанії, лише 7% техніки (переважно малої побутової) було продано зі знижкою понад 20%, а зі знижкою понад 10% - 36%.

"Особливо популярними виявилися роботи-пилососи, телевізори та посудомийні машини - продаж цих груп товарів зріс найбільше, якщо порівнювати до середнього тижня поточного року", - повідомила GfK Ukraine.

Компанія зазначила, що найбільше щодо минулорічних показників зріс продаж IT-сектору - на 70% у грошовому вираженні.

"Продаж ноутбуків цієї "чорної п'ятниці" побив усі торішні рекорди, незважаючи на досить великий попит протягом усього року, і дефіцит товару, про який говорили виробники та продавці. Серед цифрових категорій лідерами за темпами зростання традиційно стали телевізори, однак, вперше вони не змогли перевищити торішній показник", - прокоментувала керівниця відділу досліджень роздрібного продажу цифрової техніки Валентина Печончик.

У прес-релізі повідомляється, що середній чек у ключових секторах техніки зріс більше ніж на 20%. На думку GfK Group, це свідчить про "переважання покупок преміум-сегменту у період розпродажу, коли знижками українці користуються не для економії, а скоріше для того, щоб побалувати себе асортиментом дорожче за ті самі гроші".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Запоріжсталь" частково відновила роботу після аварійної зупинки через блекаут

Кабмін продовжив заборону на імпорт російських товарів на 2026 рік

Україна успішно провела перші місячні аукціони з розподілу спроможності на постачання е/е на перетинах зі Словаччиною, Угорщиною та Румунією

Українська пшениця дешевшає через обстріли портів і зниження експортних закупівель - аналітики

Офіційний курс гривні до євро послабився до історичного мінімуму 49,6828 грн/EUR1

З вересня 2025р. РФ зруйнувала чи пошкодила понад 50% генерації ДТЕК – СЕО

Зеленський підписав закон щодо підвищення податку на прибуток банків до 50%

ДТЕК ініціює створення Коаліції охочих швидко відбудувати енергетику України – СЕО

Комісія заблокованого з квітня першого конкурсу на нову генпотужність прийме рішення без повторного перегляду пропозицій – Міненерго

Гетманцев запитав Мінфін про причину зволікання з дозволом для ДПС блокувати сайти нелегальної торгівлі алкоголем і тютюном

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА