Інтерфакс-Україна
12:00 06.11.2020

В Україні в I пол.-2020 відкрито рекордну кількість нових супермаркетів - дослідження

3 хв читати
В Україні в I пол.-2020 відкрито рекордну кількість нових супермаркетів - дослідження

В Україні за підсумками січня-червня 2020 року було відкрито більше ніж 300 нових продуктових супермаркетів, що є рекордним показником за останні десять років, наведено дані в доповіді консалтингової компанії NAI Ukraine.

"Відкриття нових магазинів зумовлено динамічним зростанням ритейлу після локдауну. До всього українці рідше відвідували закордонні країни, оціночно, майже $3,8 млрд залишилося в країні в другому-третьому кварталах, що відкрило ще більші можливості для внутрішнього ринку", - зазначили в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" в компанії NAI Ukraine.

У сегменті FMCG найбільша кількість нових відкриттів припала на мережу АТБ (+56), за ним слідує "Коло" (+47), "Делві" (+18), Fozzy Group (+17), Varus (+12), Novus (+8). Згідно Forbes Україна, мережа АТБ у 2020 році вже входить до топ-3 найбільших бізнесів у країні.

Як наголошується в дослідженні, найшвидші темпи розширення в першому півріччі в сегменті товарів для дому продемонструвала данська мережа Jysk (+13), за нею йде "Епіцентр", який також розвивав бренди "Це Те" (сегмент побутової техніки та електроніки) і "Деко" - (+7), Leroy Merlin (+2).

У сегменті drogerie найбільшу кількість нових торговельних точок за цей час відкрив оператор Eva (+20), Prostor (за рахунок купівлі мережі "Космо" збільшив кількість своїх магазинів на 104), OnePrice (+2) і Brocard (+1).

Активно відкривалися магазини сегмента побутова техніка, електроніка та ґаджети: Eldorado - 7, "Фокстрот" - 4, точки видачі Rozetka - 7 і "Цитрус" - 2.

Серед fashion-ритейлерів найдинамічнішим гравцем виявилася польська LPP, яка запустила дев'ять нових магазинів. Також нові торговельні точки відкривали Intertop - 2, Argo - 1, LC Waikiki - 3, H&M - 2, "Адідас Україна" - 2.

Водночас, за даними NAI Ukraine, в першому півріччі суттєво сповільнився вихід на український ринок нових брендів. Так, у цей період перші магазини в Україні відкрили п'ять брендів - 4F, The Athlete's Foot (TAF), Fransa b.Young, Greyder, Gant, тоді як загалом у 2019 році на наш ринок вийшли 12 міжнародних брендів.

Як пояснили в компанії, це переважно пов'язано з організаційними складнощами, зумовленими обмеженнями пандемії, ніж зміною планів брендів.

Як зазначили в компанії, український ринок все ще залишається ненасиченим у плані присутності міжнародних брендів із показником 28% всіх відомих світових брендів.

Незважаючи на карантинні обмеження, низка міжнародних брендів показують зростання прибутку - H&M (+5%), Jysk (+23,8%), Mango (+70%).

Прибутковість ритейлу в Україні зросла в поточному році з 25% до 30-40%, а час окупності інвестицій скоротився до двох років. Тоді як прибутковість девелопменту торговельної нерухомості все ще становить менше ніж 10% на рік з окупністю майже дев'ять років, констатували в NAI Ukraine

"За період карантину зріс онлайн-ритейл, але його можливості все ще обмежені через дорогу доставку, додатковий персоналу. Тому цей канал забезпечує лише до 25% продажу, зберігається необхідність в омніканальності", - резюмували в компанії.

NAI Ukraine створено у 2016 році, є українським представництвом мережі консалтингових компаній у сфері комерційної нерухомості NAI Global.

NAI Global володіє більше ніж 400 офісами в 55 країнах світу з 7 тис. співробітників. Щорічний обсяг угод компанії становить понад $45 млрд. В управлінні компанії перебувають більше ніж 38 млн кв. м. Є дочірнім підприємством компанії C-III Capital Partners, яка управляє приблизно $150 млрд.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Запоріжсталь" частково відновила роботу після аварійної зупинки через блекаут

Кабмін продовжив заборону на імпорт російських товарів на 2026 рік

Україна успішно провела перші місячні аукціони з розподілу спроможності на постачання е/е на перетинах зі Словаччиною, Угорщиною та Румунією

Українська пшениця дешевшає через обстріли портів і зниження експортних закупівель - аналітики

Офіційний курс гривні до євро послабився до історичного мінімуму 49,6828 грн/EUR1

З вересня 2025р. РФ зруйнувала чи пошкодила понад 50% генерації ДТЕК – СЕО

Зеленський підписав закон щодо підвищення податку на прибуток банків до 50%

ДТЕК ініціює створення Коаліції охочих швидко відбудувати енергетику України – СЕО

Комісія заблокованого з квітня першого конкурсу на нову генпотужність прийме рішення без повторного перегляду пропозицій – Міненерго

Гетманцев запитав Мінфін про причину зволікання з дозволом для ДПС блокувати сайти нелегальної торгівлі алкоголем і тютюном

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА