Інтерфакс-Україна
09:54 25.03.2020

Rozetka відзначає зростання обсягу продажу товарів для творчості та фітнесу за час карантину

2 хв читати
Rozetka відзначає зростання обсягу продажу товарів для творчості та фітнесу за час карантину

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ) відзначає зростання обсягів продажу товарів для творчості, товарів для фітнесу та настільних ігор за останні два тижні, про це йдеться в листі засновника і співвласника компанії Владислава Чечоткіна, розісланому клієнтам компанії ввечері 24 березня.

"Протягом останніх двох тижнів ми спостерігаємо небувале – майже 250% – зростання обсягів продажу товарів для фітнесу. Це означає, що ви вирішили під час карантину займатися спортом. А також на 280% виросли товари для творчості, на 156% – настільні ігри й на 40% – книги. Ми точно вийдемо з цього випробування розумнішими й згуртованішими. І, сподіваюся, в хорошій фізичній формі", – йдеться в тексті листа.

Засновник маркетплейсу також звернувся до клієнтів Rozetka з проханням постаратися перевести максимальну кількість покупок в онлайн і за можливості підтримати малий український бізнес.

"Замовляйте в онлайні їжу, одяг, посуд, що завгодно, зроблене в Україні. Для вас маленька баночка меду буде приємною дрібничкою, а для виробника може стати рятувальним колом", - йдеться в листі.

Чечоткін також наголошує, що всі замовлення, зроблені на маркетплейсі, можна отримати і адресною кур'єрською доставкою, і забрати в точках самовивезення.

"Ми в Rozetka працюємо практично 24/7. Ми прискорюємося, трансформуємося під ваші потреби, залучаємо додаткових працівників складу, операторів і кур'єрів, оптимізуємо процеси", - наголошується в листі співвласника Rozetka.

Як повідомлялося, Rozetka нарощує штат співробітників у зв'язку з лавиноподібним збільшенням кількості замовлень і попереджає про можливі затримки доставки.

Раніше група компаній "Нова пошта" спільно з інтернет-магазином Rozetka і торговельною мережею АТБ у тестовому режимі запустили послугу доставки продуктів харчування в Дніпропетровській області.

У свою чергу маркетплейс Prom.ua, що входить до групи компаній EVO, ухвалив рішення вилучити з каталогу всі медичні маски та дезінфектори, розміщені від імені нових продавців, з метою недопущення спекуляції.

17 березня президент України Володимир Зеленський повідомив про розробку разом із відомими ритейлерами та службами доставки структури для допомоги окремим уразливим категоріям громадян, що потребують допомоги в період обмежувальних заходів через коронавірус.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінекономіки напрацьовує концепцію централізації управління державними корпоративними правами

"Київміськбуд" отримав 2,56 млрд грн докапіталізації та оновив керівництво

Середні ціни на первинному ринку житла столиці зросли на 3,3%, до $2011 за кв. м у 2025р. - дослідження

Україна імпортує в пікові години до 1,6 ГВт е/е та зазнає проблем з передачею імпорту в східні регіони – очільник Держенергонагляду

Орендні ставки у столичних ТРЦ зросли до $22,4/кв.м у 2025 р. - UTG

"Запоріжсталь" частково відновила роботу після аварійної зупинки через блекаут

Кабмін продовжив заборону на імпорт російських товарів на 2026 рік

Україна успішно провела перші місячні аукціони з розподілу спроможності на постачання е/е на перетинах зі Словаччиною, Угорщиною та Румунією

Українська пшениця дешевшає через обстріли портів і зниження експортних закупівель - аналітики

Офіційний курс гривні до євро послабився до історичного мінімуму 49,6828 грн/EUR1

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА