15:57 17.09.2018

У Німеччині починають курсувати поїзди на водневому паливі

1 хв читати

Перший у світі поїзд на водневих паливних елементах Coradia iLint у понеділок вийшов на маршрут, який сполучає міста Бремерферде, Куксгафен, Бремергафен і Букстегуде.

У неділю він виконав тестовий рейс, за яким спостерігав міністр економіки та транспорту Нижньої Саксонії Бернд Альтгусман, повідомляє "Радіо Бремена".

На даху складу встановлено цистерну з водневим паливом і паливний елемент. Він перетворює енергію водню на електричний струм.

Поїзд здатний розвинути швидкість до 140 кілометрів на годину. На одній заправці Coradia iLint може подолати близько 1 тис. кілометрів, що можна порівняти з тривалістю роботи сучасного тепловоза.

Транспортний засіб розробила та виготовила в німецькому місті Зальцгіттері французька Alstom, яка є першим європейським розробником високошвидкісних електропоїздів, зазначає Deutsche Welle.

З 2021 року 14 таких поїздів виконуватимуть регулярні рейси за маршрутом Букстегуде - Куксгафен.

Земельне транспортне міністерство планує в найближчому майбутньому повністю замінити дизельні регіональні поїзди водневими. Раніше повідомлялося, що на ці цілі виділено 81,3 млн євро.

Двигуни внутрішнього згоряння, що працюють на водневих елементах, вважаються надійними та високоекологічними. Їх робота базується на перетворенні енергії водню на електричний струм за допомогою паливного елемента. Серед недоліків зазвичай згадують високу вартість водневих паливних елементів і велику кількість енергії, необхідну для скраплення палива.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА