АМКУ досліджує правомірність використання lifecell у рекламі "4,5G" замість "4G"

Антимонопольний комітет України (АМКУ) досліджує можливе порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення операторами мобільного зв'язку інформації, яка може ввести в оману, в рекламі власних послуг 4G і 3G-інтернету, повідомила прес-служба відомства.
Комітет, зокрема, вивчить правомірність застосування оператором мобільного зв'язку компанією lifecell у рекламі власних послуг 4G-інтернету позначення "4,5G".
"Таке твердження може містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції", - наголошують в АМКУ.
В Антимонопольному комітеті також розглядають справи про поширення операторами мобільного зв'язку в рекламі власних послуг 3G-інтернету інформації, яка може ввести в оману, що є порушенням ст. 15 закону "Про захист від недобросовісної конкуренції".
У коментарі "Інтерфакс-Україна" в прес-службі lifecell заявили, що ТОВ "Лайфселл" надає абонентам послуги доступу до інтернету з використанням технології 4,5G (далі - LTE Advanced Pro), яка є черговим кроком в еволюції стандарту 4G (LTE) і була введена міжнародною організацією 3GPP (консорціум, який розробляє специфікації для мобільної телефонії, створений у 1998 році) у 2015 році.
"LTE-Advanced Pro відрізняється суттєвими перевагами порівняно з LTE. Зокрема, вона передбачає впровадження нового функціоналу, а також можливість збільшення швидкості передачі даних, зменшення затримок, розширення можливостей технології агрегації частот тощо", - наголошується у коментарі оператора.
У lifecell зазначають, що компанія у власних інформаційних джерелах надає повну, точну і достовірну інформацію про технології 4,5G (LTE Advanced Pro) і не вбачає жодних порушень конкуренції в її використанні.
Як повідомлялося, lifecell з 1 липня запустив високошвидкісний мобільний інтернет за технологією 4,5G (LTE Advanced Pro) в діапазоні 1800 МГц у 232 населених пунктах України.
lifecell - третій за величиною мобільний оператор в Україні. Згідно з останніми даними компаній, абонентська база "Київстару" становить близько 26,5 млн, "Vodafone-Україна" - близько 20,8 млн, lifecell - 11,1 млн, з них активних - 8 млн.
За підсумками 2017 року компанія отримала 503,6 млн грн чистого збитку проти 928,3 млн грн чистого прибутку в 2016 році.
Компанія Turkcell (Туреччина) володіє 100% акцій ТОВ "Лайфселл".