Інтерфакс-Україна
12:48 03.04.2018

Мінінфраструктури пропонує розвивати авіаперевезення з розширенням лоу-кост моделі та зниженням цін

2 хв читати
Мінінфраструктури пропонує розвивати авіаперевезення з розширенням лоу-кост моделі та зниженням цін

 Розвиток ринку авіаційних перевезень в Україні в майбутньому вимагатиме створення сприятливих умов для розвитку сполучень за моделлю лоу-кост як вітчизняними, так і іноземними авіаперевізниками через усі регіональні аеропорти країни, а також стимулювання наявних вітчизняних та іноземних авіакомпаній до збільшення обсягів діяльності і зниження цін на авіаперевезення.

Відповідні пропозиції містяться в проекті наказу Кабінету Міністрів "Про схвалення авіаційної транспортної стратегії стратегії до 2030 року", текст якого оприлюднено на веб-порталі Міністерства нфраструктури.

Автори документа нагадують про низький рівень лібералізації міжнародних повітряних сполучень з країнами Європи (зокрема вільний ринок введений тільки з 11 країнами ЄС з 28), Америки (повна лібералізація діє тільки з США з 14 січня 2016 року), Азії та Близького Сходу.

Серед інших проблем галузі в документі вказані: недостатній рівень конкуренції та невідповідність європейським вимогам доступу до ринку авіатранспортних послуг; відносно висока собівартість авіаперевезень, зокрема через недостатні заходи щодо лібералізації авіаперевезень, недосконале податкове законодавство, обмежену конкуренцію на ринку послуг аеропортів; недоступність послуг авіаперевезення для переважної більшості населення України через низьку платоспроможність населення, а також через завищені ціни на авіаквитки; нерозвинена мережа внутрішніх авіаційних перевезень та інші давно відомі проблеми.

Як шляхи вирішення проблеми фахівці Мінінфраструктури пропонують комплексну лібералізацію авіаперевезень (зняття обмежень на паритетних засадах за кількістю призначених авіапідприємств, пунктів і частот при виконанні польотів) між Україною та країнами Європи, Америки, Азії, Африки і Близького Сходу; а також згадані заходи з розвитку лоу-кост перевезень.

Зниження цін на авіаперевезення пропонується проводити шляхом впровадження прозорих і недискримінаційних критеріїв надання прав на експлуатацію повітряних ліній; підвищення конкуренції і зниження цін на ринку послуг наземного обслуговування в результаті впровадження прозорих і недискримінаційних критеріїв доступу на ринок послуг наземного обслуговування та ін.

Крім цього, на думку авторів документа, ринку необхідно забезпечення вільного доступу сертифікованих операторів з надання послуг реалізації і заправки авіаційним паливом в аеропортах України; встановлення нульової ставки ПДВ на авіаційне паливо, за оренду повітряних суден за межами митної території України для вітчизняних авіапідприємств; інтеграція систем обміну інформацією між прикордонною службою та авіаперевізниками для підвищення швидкості проходження контролю; врегулювання діяльності глобальних дистриб'юторських систем на території України з метою запобігання будь-яким проявам дискримінації авіаперевізників, які користуються їхніми послугами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн

Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію

"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell

Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго

Світовий банк позичив Україні $196,3 млн під гарантії Японії за проєктом SURGE зміцнення фіскального управління

Громади затвердили 97% місцевих бюджетів на 2026 рік

Імпорт е/е в Україну збільшився удвічі завдяки падінню цін в країнах ЄС на різдвяні канікули – очільник "Укренерго"

НБУ оновив вимоги до внутрішнього аудиту на страховому, платіжному ринках та на ринку кредитних спілок

Perfect Group у 2025р ввела в експлуатацію понад 60 тис. кв. м житла

Аграрії в сезоні-2025 виконали прогноз по збору зернових культур на 94%, олійних – на 97,7%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА