Інтерфакс-Україна
12:20 16.02.2018

Гройсман: Швидкісне залізничне сполучення з аеропортом "Бориспіль" буде завершено до кінця 2018 року

3 хв читати
Гройсман: Швидкісне залізничне сполучення з аеропортом "Бориспіль" буде завершено до кінця 2018 року

Уряд України має намір реалізувати проект швидкісного залізничного сполучення з міжнародним аеропортом "Бориспіль" (Київ) у грудні 2018 року, повідомив прем'єр-міністр Володимир Гройсман у соцмережі Twitter у п'ятницю.

"Дістатися до аеропорту або до міста (Києва - ІФ) можна буде за 35 хвилин. Вартість квитка - 80-120 грн", - написав він.

Будівництво залізничного сполучення між столицею та аеропортом має розпочатися не пізніше за 1 червня, уточнив прем'єр-міністр.

Згідно з проектом "Укрзалізниці", підтриманим Кабінетом Міністрів, лінію планується прокласти від вокзалу Київ-Пасажирський через станцію Видубичі до термінала D аеропорту "Бориспіль", повідомляється на "Урядовому порталі".

"Фактично добудувати потрібно лише 4 км шляху", - уточнюється в повідомленні.

"Зараз маємо реальне технічне рішення. Приступаємо до його реалізації. Всі процедурні моменти треба вирішити до 1 червня", - наводить прес-служба Кабміну слова В.Гройсмана.

Координувати проект буде віце-прем'єр-міністр Володимир Кістіон.

Як зазначено в повідомленні, на лінії планується задіяти 11 потягів PESA 620м на 91 місце, два потяги PESA 630м на 192 місця, які перевозитимуть не менше ніж 2,67 млн пасажирів на рік.

У свою чергу в. о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook зазначив, що необхідний обсяг інвестицій у проект становить 600-800 млн грн. Зокрема, 450 млн грн на будівництво шляхопроводу; 100 млн грн на колію, платформи, реконструкцію контактної мережі; 70 млн грн на будівництво боксу депо і ще 100 млн грн на технічне відновлення рейкових автобусів.

На слайдах презентації, оприлюднених Є.Кравцовим, зазначено, що реалізація проекту значно розвантажить дорожню інфраструктуру, скоротивши завантаженість доріг Києва на 1 тис. автомобільних і 30 автобусних поїздок на день.

Як повідомлялося, в Україні існує нереалізований національний проект "Повітряний експрес" - залізничне пасажирське сполучення Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль", будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону", який спрямований на забезпечення розвитку транспортної інфраструктури, посилення конкурентних позицій українських авіаперевізників, зростання інвестиційної та туристичної привабливості країни.

Для його реалізації в 2011 році під держгарантії було укладено кредитний договір з Експортно-імпортним банком Китаю на суму $372,3 млн. Генеральним підрядником для виконання робіт із будівництва "під ключ" було визначено CCEC.

У 2014 році тодішній міністр інфраструктури Максим Бурбак заявив в інтерв'ю "Фокусу", що Україна вже виплачує кредит за національним проектом "Повітряний експрес", при цьому не відомо, куди зникло близько $50 млн. Держінвестпроект тоді спростував цю заяву.

Водночас у грудні 2014 року в. о. заступника гендиректора аеропорту "Бориспіль" з операційної діяльності Антон Борисюк висловив сумнів у затребуваності початкового проекту залізничного сполучення між Києвом і аеропортом "Бориспіль", а у квітні того самого року на той час міністр інфраструктури Андрій Пивоварський назвав цей проект "економічно необґрунтованим".

У червні 2015 року стало відомо про готовність України та Китаю обговорити можливість переспрямування кредитних коштів, передбачених для "Повітряного експреса", на інші проекти, а у березні 2016 року Мініфраструктури отримало згоду китайських партнерів на переформатування проекту "Повітряний експрес".

CCEC також є оператором з китайської сторони за укладеним у 2012 році 15-річним контрактом між Державною продовольчо-зерновою корпорацією України (ДПЗКУ) і Експортно-імпортним банком Китаю про надання кредиту $1,5 млрд на закупівлю зерна для його експорту за торговельними угодами з КНР. На початку вересня цього року CCEC поскаржилася на невиконання ДПЗКУ своїх зобов'язань за контрактом.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ дозволив фінансувати закордонні представництва до EUR1 млн на рік та оплачувати суди щодо експорту/імпорту

НБУ збільшив ліміти на розрахунки корпоративними картками за кордоном

Аграрії засіяли 76% ярих зернових та зернобобових від плану та наздогнали минулорічний показник за площею

ТППУ ініціює запровадження ефективного страхування військових ризиків для інвесторів та експортерів

Ощадбанк у IV кв.-2024 сформував консорціум з Укргазбанком та ПУМБ для кредиту 2,8 млрд грн ОПК під держгарантію

"Ліси України" в 2025р. передбачили на централізовані закупівлі 3,1 млрд грн

Середня зарплата серед вакансій в Україні зростає на 500 грн третій місяць поспіль

Україна та ЄС ще не розпочали переговори щодо торгівлі за ст.29 DCFTA – Стефанішина

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

Угода про інвестфонд відбудови зобов’язує Україну забезпечити захист активів та інвестицій незалежно від змін законодавства – юрист

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА