"Авіалінії Антонова" забезпечили транспортування нового супутника зв'язку Al Yah 3 американської Orbital ATK із США на космодром Куру у Французькій Гвіані

Авіакомпанія "Авіалінії Антонова" (Київ), один із провідних світових операторів важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн, забезпечила транспортування нового супутника зв'язку Al Yah 3 американської Orbital ATK масою 23 тонни з Вашингтона на космодром Куру у Французькій Гвіані (Південна Америка).
Як повідомила прес-служба ДП "Антонов", космічний апарат (КА) Al Yah 3 - перший із супутників, створених Orbital ATK на базі сучасної платформи GEOStar-3, розміщувався в контейнері завдовжки 11,4 м, завширшки 4,6 м, заввишки 4,1 м.
За даними з відкритих джерел, запуск КА Al Ayah 3 за допомогою європейської РН Ariane 5 з космодрому Куру намічений на 25 січня.
За словами регіонального директора з продажу послуг "Авіаліній Антонова" в Північній Америці Амнона Ерліха (Amnon Ehrlich), перевезення великогабаритного вантажу Orbital ATK забезпечувалося з використанням низькопрофільної естакади, спеціально розробленої та виготовленої ДП "Антонов" для транспортування супутникового та космічного обладнання.
"Ми пишаємося тим, що Orbital ATK обрала нашу компанію як партнера з перевезення цього вантажу",- сказав він, відзначивши готовність "Авіаліній Антонова" і надалі надавати замовникам високоякісні транспортні послуги з доставки аерокосмічного обладнання до різних точок світу.
Як уточнюється в повідомленні, нещодавно "Авіалінії Антонова" відкрили новий офіс в Г’юстоні (штат Техас, США).
"Авіалінії Антонова" - авіатранспортний підрозділ ДП "Антонов", провідного українського розробника і виробника авіатехніки, що входить із 2016 року до держконцерну "Укроборонпром".
Флот авіакомпанії вже багато років активно задіяний на міжнародному ринку комерційних авіаперевезень нестандартних і надважких вантажів. В активі компанії також здійснення стратегічних авіаперевезень у рамках програми НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution). На сьогодні флот "Авіаліній Антонова" налічує сім літаків Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн, супертранспортник Ан-225 "Мрія" вантажопідйомністю 250 тонн, багатоцільовий Ан-74Т (10 тонн), Ан-22 "Антей" (60 тонн), Ан-26 (5,5 тонн).
США в 2016 році зняли для "Авіаліній Антонова" обмеження, що діють для зарубіжних авіакомпаній, на кількість щорічно виконуваних чартерних авіавантажоперевезень до/з країни у зв'язку з набуттям чинності укладеною в липні 2015 року між США та Україною угодою про повітряні перевезення.
Нині серед замовників компанії на перевезення надважких і негабаритних вантажів аерокосмічного призначення, зокрема, французька логістична Bollore Logistics.
У січні український оператор Ан-124-100 "Руслан" забезпечив термінове транспортування ракетних комплектуючих на космодром на мисі Канаверал в інтересах американської SpaceX мільярдера Ілона Маска.
Оrbital ATK - найбільший американський постачальник аерокосмічного та оборонного обладнання
Нині провідні підприємства ракетно-космічної галузі України - ДП "КБ Південне" і ДП "Південмаш" (обидва - Дніпро) - співпрацюють з Оrbital ATK у проекті Antares із доставки вантажів на МКС в інтересах NASA.
У вересні 2017 року американська оборонна Northrop Grumman Corp. оголосила про придбання Оrbital ATK за $7,8 млрд. Закриття операції очікується в першому півріччі 2018 року.