Інтерфакс-Україна
17:55 13.03.2023

Російські окупанти запустили антиукраїнську рекламну кампанію у фейсбуці - Центр стратегічних комунікацій та інформбезпеки

2 хв читати
Російські окупанти запустили антиукраїнську рекламну кампанію у фейсбуці - Центр стратегічних комунікацій та інформбезпеки

Російські окупанти запустили чергову антиукраїнську рекламну кампанію у фейсбуці, повідомляє Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

"Центр стратегічних комунікацій зафіксував чергову інформаційну атаку росіян: у фейсбуці з анонімних каналів ворог поширює рекламу з наміром зневірити українців у перемозі. З наявних у нас даних, кампанія з розповсюдження брехні стартувала 11 березня", - ідеться в повідомленні.

У ньому уточнюється, що в межах зазначеної кампанії поширюються тези про те, що битва за Бахмут уже нібито програна Україною, західні держави нібито не вірять у реальну перемогу України у війні з РФ, командування Сил оборони України "вже втекло", доки "солдати відбиваються самотужки", США зменшують постачання зброї, бо нібито впіймали українську владу на крадіжці допомоги, яку їй передають.

"Окупанти хочуть підірвати довіру українського суспільства до влади, маніпулюючи нібито програною битвою за Бахмут та тим, що союзники залишать нас з ворогом напризволяще", - переконані в центрі.

Там наголошують, що Сили оборони міцно стоять у Бахмуті, а командувач Сухопутних військ Сирський постійно приїжджає на позиції ЗСУ в зазначеному районі. Водночас західні союзники продовжують постачати Україні зброю і техніку у великих обсягах, і незабаром її застосовуватимуть під час контрнаступу.

"Фейки розповсюджують через новостворені сторінки, без опису та наповнення, зазвичай мають нейтральні назви. Це дозволяє уникати додаткової уваги зі сторони Meta при проходженні модерації, адже першим етапом йде перевірка автоматизованими системами. Облікові записи, з яких створюються такі кампанії, використовують IP-адреси інших держав", - уточнюють у центрі.

Крім того, там наголошують, що провальну спробу впливу на українців видає невдалий переклад тексту з російської на українську та кремлівські терміни на кшталт "західники", "пораженські настрої".

"Як реагувати на рекламу? Відкрийте публікацію та натисніть more у її правому верхньому кутку; натисніть "Поскаржитись на публікацію more" та оберіть варіант, який найбільш точно описує порушення Норм спільноти", - підсумували в центрі.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Причиною збою у доступі до стрічок агентства "Інтерфакс-Україна" стала проблема із енергозабезпеченням датацентру в Нідерландах

Мінцифри створило маркетплейс оборонних інновацій для учасників Brave1 і військових

"Укрпошта" в 2024р збільшила чистий дохід на 12,1%, скоротивши збиток в 1,9 раз

"Vodafone Україна" і "Київстар" завершили обмін частотами в спектрі 2100 МГц

"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

Збій в "Дія" стався через технічні оновлення центру обробки даних

GigaCloud, De Novo та датацентр "Парковий" створюють Український альянс цифрового суверенітету

Україна вивільнила спектр 700 МГц для 4G/5G в прикордонній зоні Львівської та Волинської областей

Єврокомісія оштрафувала Apple і Meta за порушення закону про цифрові ринки

"Київстар" планує збільшити частку доходу від не пов'язаних з телекомом бізнесів до 10%, а згодом до 50% - CEO

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА