Новинка від Київського КПК: е-commerce пакування для пляшкових вантажів
Реклама
Вам доводилось коли-небудь, купивши в інтернет-магазині пляшку дорогого напою, декілька днів непокоїтися, чи доставить її пошта цілою? Або відмовлятися від наміру подарувати другові з іншого міста його улюблений алкоголь тільки через сумнів у тому, що скляна тара успішно витримає доставку логістичною службою? Залиште ці страхи в минулому. Інновації Київського картонно-паперового комбінату зводять ризик пошкодження крихкого товару до нуля. Краш-тест за посиланням.
Вітчизняна тара e-commerсe формує культуру українського інтернет-бізнесу
З розвитком електронної комерції з’явилася спеціальна тара для доправлення крихкого вантажу і пляшок з алкоголем зокрема. За кордоном уже давно використовують пакування e-commerce, та мало хто знає, що віднедавна воно стало доступним і в Україні. Київський картонно-паперовий комбінат, вітчизняне підприємство, яке входить до австрійського холдингу Pulp Mill Holding, першим у нашій країні запровадив випуск тари для логістичних компаній та торгівлі через інтернет. Комфортність використання нового пакування та його переваги перед традиційним яскраво демонструють сучасні бокси для транспортування пляшок.
Нові відчуття та зручності для замовника
Уявіть ситуацію в пункті видачі онлайн-замовлень. Людина, що придбала елітний алкоголь, очікує отримати здоровезний ящик, заклеєний скотчем, і знайти в ньому пляшку, замотану в кілька метрів пухирчастої плівки. Натомість їй видають невеличкий охайний, привабливий бокс з ціленькою пляшкою улюбленого напою всередині. Така приємність стала можливою завдяки спеціальній конструкції пакування, для якого відсутні будь-які загрози, навіть підміна вмісту посилки, оскільки відкрити її можна лише за допомогою вбудованої відривної стрічки без ризику поранитися, бо ножиці чи канцелярський ніж при цьому не знадобляться.
Або ж уявіть емоції покупця, який замовив в інтернет-магазині кілька напоїв у пляшках різного розміру та форми, а заплатив лише за одну доставку. Адже всі пляшки вмістилися в один ящик без додаткових ущільнювачів; вони надійно захищені і гарантовано дійдуть цілими до адресата, навіть якщо ящик упаде з висоти.
Економія часу та коштів для відправника
Відправник, який зробить свій вибір на користь пакування e-commerce, точно не пошкодує. Коробка легко збирається за допомогою кількох рухів, не потребує додаткових ущільнювачів та матеріалів: пухирчастої плівки, пакувального паперу, пінопласту, скотчу тощо. Новація зберігає не лише товар і час, але й гроші, оскільки відпадає потреба в страхуванні елітних напоїв: у дорозі вишукана пляшка ніколи не перетвориться на хмільну калюжу та купу битого скла. До того ж у компанії, яка реалізує товари через інтернет, є можливість замовляти брендування коробки, тому такий бокс не лише зручно упаковувати за допомогою липкої стрічки, але й приємно використовувати завдяки привабливому дизайну.
Цінний бонус: пакування e-commerce від ККПК виготовлено з переробленого паперу і підлягає ресайклінгу.
Зміни починаються з нас
Ми живемо в час стрімкого руху, змін та інновацій, коли має значення кожна хвилина, – і ці тенденції знайшли відображення в пакувальних рішеннях e-commerce. Однак відчути всі переваги сучасного пакування можна лише на особистому досвіді, скориставшись новими боксами. Тому при відправленні пляшок у пунктах логістичних компаній або замовленні алкогольних напоїв онлайн просіть помістити їх у спеціальний wine box. Від такого пакування гарантовано отримаєте не меншу порцію задоволення, ніж від самого напою.