Інтерфакс-Україна
17:07 25.02.2021

Український бренд LA LINEA створив колекцію корпоративного одягу для компанії "Інтергал-Буд"

2 хв читати
Український бренд LA LINEA створив колекцію корпоративного одягу для компанії "Інтергал-Буд"

Будівельна компанія "Інтергал-Буд" турбується не лише про якість свого продукту, а й прагне надавати найкращий сервіс обслуговування у відділах продажів. Окрім затишного дизайну інтер’єрів своїх клієнтських просторів, компанія дбає і про зовнішній вигляд їхніх працівників. Гарною традицією стало виготовлення стильної корпоративної форми, яка є відображенням цінностей компанії щодо якості та надійності створюваного нею житла.

"Обираючи фасон майбутніх корпоративних костюмів, ми, перш за все, прагнемо вишуканості образу та, звичайно, зручності. Ми розуміємо, що це одяг на кожен день, тож він має бути пошитий з якісної тканини, а його фурнітура має бути надійною. Працівники наших клієнтських просторів – перші, з ким знайомляться потенційні покупці житла, тож перше враження є надзвичайно важливим", – пояснила Анастасія Мараулі, маркетолог компанії.

Світове визнання представників fashion-індустрії нашої країни доводить, що вони знаходяться на одному щаблі зі славетними європейськими дизайнерами. Але й разом з тим, саме ця ніша серед найбільш вразливих у період економічних потрясінь, тож "Інтергал-Буд" як соціально-свідомий бренд вирішив підтримати модну індустрію та залучив до створення нової колекції корпоративного одягу саме українського дизайнера.

"Брати участь у такому проєкті – неймовірна відповідальність та велика честь. Створення корпоративних костюмів надихає та змушує шукати нових підходів, адже цей одяг має бути одночасно і комфортним, і стильним. Він повинен пасувати кожному з працівників та тішити око своїм виглядом. Для створення колекції ми замовили італійські тканини та фурнітуру, підібрали декілька варіантів фасонів – актуальних трендів сезону. У результаті пошили два дизайни чоловічих та жіночих костюмів – на прохолодний та теплий сезони", – розповіла Надія Кулик, засновниця бренду одягу LA LINEA.

Подібний досвід взаємодії компанії та моди – приклад того, як важливо підтримувати один одного. Результатом такої співпраці стають не лише збережені робочі місця під час кризи, а й вишуканий корпоративний стиль, створений вмілими руками дизайнерів.

До слова, "Інтергал-Буд" не вперше підтримує українську fashion-індустрію. Раніше компанія була партнером модного показу американської дизайнерки українського походження Наталії Феднер, а її будівельні майданчики та житлові комплекси неодноразово ставали локацією для дефіле та фотосесій колекцій молодих дизайнерів з України та Європи.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА