Сенатори США представили законопроект щодо регулювання політичної реклами в соціальних мережах

Три американських сенатора після повідомлень про нібито купленої Росією реклами в Facebook представили законопроект щодо посилення правил розміщення політичної реклами в соціальних мережах, повідомляє в четвер американський телеканал NBC.
Сенатори-демократи Емі Клобучар і Марк Уорнер, а також сенатор-республіканець Джон Маккейн, який виступає в якості співавтора законопроекту, в документі "Акт про чесну рекламу", вимагають від інтернет-компаній розкривати інформацію про те, хто оплачував розміщену на сайтах рекламу.
Також в законопроекті прописана вимога про публічне розміщення копій політичних оголошень з інформацією про їх цільову аудиторію. Автори законопроекту також зазначають, що інтернет-компанії повинні докладати "розумні зусилля" для того, щоб не допускати придбання політичної реклами іноземними особами.
"У зв'язку з атакою Росії на наші вибори важливо посилювати нашу захист", - сказала Е.Клобучар, зазначивши, що чинне законодавство не відповідає сучасним реаліям.
Раніше глава Facebook Messenger Девід Маркус заявив, що якісь "російські агенти" могли користуватися цією програмою для впливу на вибори в США в 2016 році.
"Люди можуть листуватися один з одним в Messenger, в цьому суть. На платформі зареєстровані 3 млрд осіб, і ви можете написати будь-якій з них", - заявив Д.Маркус виданню The Wall Street Journal.
Він не уточнив, як саме використовували додаток для впливу на вибори.
"Ми з'ясовуємо, як конкретно дана платформа використовувалася (для впливу на вибори в США - ІФ). Ми співпрацюємо з Конгресом з цього питання, ведеться активне розслідування. Ми з'ясуємо, що сталося, і переконаний, що ми зможемо поліпшити систему, щоб запобігти подібним випадкам надалі ", - підкреслив топ-менеджер.
Д.Маркус зазначив також, що, на його думку, з 470 акаунтів Facebook, які пов'язують зі спробою вплинути на вибори в США, "лише деякі" використовували додаток Messenger.
Раніше Facebook передав добірку з 3 тис. рекламних повідомлень, нібито розміщених Росією, в комітет з розвідки Палати представників Конгресу США. Всі ці оголошення були пов'язані з 470 сторінками і акаунтами, зареєстрованими в соціальній мережі.
Нині в США триває розслідування, яке має встановити, чи мало місце російське втручання у вибори президента США в 2016 році.