15:16 25.01.2024

Деформація тунелю між "Деміївською" та "Либідською" виникла через неякісне проєктування та будівництво, - експертиза

2 хв читати
Деформація тунелю між "Деміївською" та "Либідською" виникла через неякісне проєктування та будівництво, -  експертиза

Причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи зі спорудження тунелю на цій ділянці. Такі попередні висновки  зробили експерти Науково-дослідної судово-експертної установи. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

"Отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська"-"Либідська". У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – повідомив Руслан Кандибор.

Директор Департаменту зазначив, що експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", – підкреслив Кандибор.

Крім того, відповідно до висновків науковців, КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

Раніше відповідні висновки щодо причин деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" зробили і в парламентському Комітеті з питань транспорту та інфраструктури. Як повідомляв член цього комітету Костянтин Бондарєв, причиною техногенної аварії на "синій" гілці метро стало авральне будівництво цієї ділянки у 2010 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

КРАЇНИ G7 ВИДІЛЯТЬ УКРАЇНІ $50 МЛРД ДОДАТКОВОГО ФІНАНСУВАННЯ ДО КІНЦЯ 2024 РОКУ НА ОБОРОНУ, БЮДЖЕТ І ВІДНОВЛЕННЯ ЗА РАХУНОК ДОХОДІВ ВІД ЗАМОРОЖЕНИХ РОСІЙСЬКИХ АКТИВІВ БЕЗ ШКОДИ ДЛЯ ІНШИХ ВНЕСКІВ - КОМЮНІКЕ САМІТУ G7

Ситуація в українській енергосистемі наступного тижня буде складнішою - голова "Укренерго"

З півночі на фронті було вже 71 бойове зіткнення, на курахівському напрямку вбито 36, поранено 60 окупантів

Мирна жителька загинула через ворожий авіаудар по Глушківці на Харківщині - прокуратура

Відключення е/е в суботу будуть жорсткішими в період з 16:00 до 20:00 - "Укренерго"

Участь у Саміті миру візьмуть 100 делегацій, зокрема 57 глав держав і урядів - Швейцарія

Зеленський прибув до Швейцарії для участі в Глобальному саміті миру

Окупанти атакували Нікопольський район дронами та з артилерії, поранена 17-річна дівчина, зруйновані 7 приватних будинків

Росіяни обстріляли Шосткинську громаду, одна людина загинула - Сумська ОВА

У Богуславці Харківської області з-під завалів зруйнованого авіаударом будинку врятували сімейну пару

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА