Amazon купує кіностудію MGM за $8,45 млрд

Американський інтернет-ритейлер Amazon.com Inc. домовився про придбання голлівудської кіностудії Metro-Goldwyn-Mayer за $8,45 млрд.
Це придбання забезпечить стрімінговому сервісу Amazon Prime доступ до великої бібліотеки фільмів, якою володіє кіностудія.
"Amazon допоможе зберегти спадщину та каталог фільмів MGM і надасть споживачам ширший доступ до наявних творів", - повідомляється у спільному прес-релізі компаній.
За словами старшого віце-президента Amazon Studios і Prime Video Майка Гопкінса, бібліотека MGM налічує понад 4 тис. фільмів і 17 тис. телевізійних шоу.
Угода підлягає звичайним умовам закриття, включаючи отримання дозволу від регулюючих органів.
Раніше у ЗМІ з'явилася інформація про те, що компанії ведуть переговори про угоду.
Наприкінці минулого року повідомлялося, що MGM Holdings Inc., материнська компанія Metro-Goldwyn-Mayer, вивчає можливість продажу. Кіностудія розглядала це питання декілька разів протягом останніх років, але потенційні покупці не готові були заплатити ту ціну, яку хотіла MGM.
Після хвилі консолідацій у галузі MGM залишилася однією з небагатьох голлівудських кіностудій, яка не була поглинена більшим конгломератом, зазначає газета Financial Times. Минулого тижня стало відомо про об'єднання медіапідрозділу американської AT&T Inc. - WarnerMedia - з Discovery Inc.
Найбільшим акціонером MGM є американський гедж-фонд Anchorage Capital Group. В останні роки він опинився під тиском через слабкі показники та відтік клієнтів, а на неліквідні вкладення у MGM стала припадати основна частка його вкладень у міру скорочення розмірів фонду.
MGM займається виробництвом та дистрибуцією фільмів і телевізійних шоу. Кіностудії належать права на такі відомі фільми, як "Роккі", "Мовчання ягнят", "Людина дощу", "Термінатор", "Розповідь служниці" та "Вікінги". Також компанія спільно з Danjaq LLC володіє правами на фільми про агента британської розвідки Джеймса Бонда - це найбільший актив MGM.
Чистий прибуток компанії у першому кварталі становить $29 млн при виручці у $403 млн.
Минулого року Amazon витратила $11 млрд на створення, придбання або ліцензування аудіо- та відеоконтенту для передплатників Prime порівняно з $7,8 млрд у 2019 році, за даними FT.
Головний виконавчий директор Amazon Джефф Безос повідомив у недавньому листі акціонерам, що кількість користувачів Prime у світі перевищила 200 млн осіб.
Котирування акцій Amazon піднімаються на 0,5% під час попередніх торгів у середу.