"Укравтодор" на Київщині розпочав ремонт дороги за технологією укочуваного бетону

Дорожники почали ремонтувати ділянку дороги Р-09 Миронівка - Канів біля Миронівка Київської області за новою для столичного регіону технологією укочуваного бетону, повідомило Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") у понеділок.
"Технологія укочуваного бетону від будівництва асфальтної дороги відрізняється не сильно. Головна відмінність у тому, що в основі - укочуваний бетон, поверх якого влаштовують асфальтобетонне покриття. Перевагою застосування цієї технології є швидкість укладки: вона можлива завдяки меншому вмісту води та відсутності арматури. Через знижений вміст води бетонну суміш укладають, наче асфальт, і ущільнюють котками. А вже після 24 годин нею можна відкривати рух", - пояснює "Укравтодор" на своїй сторінці у Facebook.
За даними агентства, на сьогодні на відремонтованій ділянці зняли старе асфальтобетонне покриття та зробили бетонну основу на 900 м, якою наразі здійснюється рух автотранспорту. Решта ремонтних робіт - влаштування двох шарів асфальтобетону та подальший ремонт дороги (на км 5+000 - км 19+100) - будуть продовжені з настанням сприятливих погодних умов.
Загалом у 2021 році "Укравтодор" планує відновити 19 км дороги Р-09 Миронівка - Канів у Миронівському районі.
Як повідомлялося, Державне агентство автомобільних доріг України до 2025 року планує побудувати 2,9 тис. км цементобетонних доріг у країні.
За словами голови "Укравтодору" Олександра Кубракова, у світі будівництво бетонних доріг значно дорожче, ніж асфальтобетонних, але, за даними ДП "ДерждорНДІ", в Україні вони мають бути дешевші - тому що бітум на 60% Україна імпортує, а цемент - вітчизняний.