Інтерфакс-Україна
08:57 28.07.2019

Крах Boeing 737 Max пояснюють недостатнім наглядом регулятора

2 хв читати
Крах Boeing 737 Max пояснюють недостатнім наглядом регулятора

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) не проводило стрес-тестів системи MCAS, довірившись випробуванням розробника, пише The New York Times з посиланням на десятки джерел у FAA і Boeing.

За даними видання, через плинність кадрів у FAA на ранньому етапі за розробку MCAS (автоматична система, яка регулює кут підйому носа літака - ІФ) відповідали двоє недосвідчених співробітників. Самостійно регулятор не проводив тестів, таким чином переклавши на виробника відповідальність за схвалення системи.

Більше того, як стверджують джерела газети, Boeing пізніше вирішив розширити використання MCAS. Двоє співробітників FAA, які контролювали розробку системи, цього не знали.

The New York Times зазначає, що компанія Boeing не надала агентству офіційного звіту щодо доопрацювання, втім, правила FAA цього і не вимагали. За словами представника агентства, який випробовував 737 Max, пілот знав про зміни, але його робота полягала в оцінюванні польоту літака, а не у визначенні безпеки системи MCAS.

Агентство в результаті сертифікувало літак, поставило завдання підучити пілотів і дозволило літаку здійснювати польоти аж до другої катастрофи 737 Max, йдеться в матеріалі.

Польоти Boeing 737 MАX заборонили у всьому світі після двох авіакатастроф. У березні 2019 року в катастрофі літака цієї моделі авіакомпанії Ethiopian Airlines загинули 157 осіб, в жовтні 2018 року на літаку індонезійської Lion Air розбилися 189 осіб.

У Boeing катастрофи пояснили проблемами з програмним забезпеченням системи МCAS, яка регулює занадто гострий кут атаки (підйому носа літака) в польоті. Компанія в середині травня заявила, що повністю оновила ПЗ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У Києві відновлюють електропостачання, у Київській області – 19 тис., у Чернігівській – 20 тис. домогосподарств без світла – Міненерго

Пасажиропотік через кордон у тиждень Різдва підскочив ще на 21,9%, на кордоні досі черги – Держприкордонслужба

Енергетики ДТЕК повернули світло 748 тис. киян після масованої ворожої атаки

Захисники України в ніч на 28 грудня знищили або подавили 30 з 48 засобів повітряного нападу росіян

Окупанти просунулися на покровському напрямку та в Гуляйполі і поблизу нього – DeepState

Генштаб зафіксував упродовж доби 160 бойових зіткнень

Сили безпілотних систем уразили за добу 1016 ворожих цілей

Окупанти втратили впродовж доби 1200 військовослужбовців - Генштаб

28 грудня: Яке сьогодні свято, все про цей день

Фінансова підтримка з боку Канади включає гарантії для МФІ і відстрочення платежів за боргом України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА