08:23 14.11.2021

Авіаційний регулятор Китаю готується дозволити китайським авіакомпаніям літати на Боїнгах 737 MAX

2 хв читати
Авіаційний регулятор Китаю готується дозволити китайським авіакомпаніям літати на Боїнгах 737 MAX

Управління цивільної авіації Китаю (CAAC) повідомило авіакомпанії країни, що воно задоволене змінами в конструкції, які компанія Boeing запропонувала для свого літака 737 MAX, повідомляють ЗМІ.

На думку СААС, після всебічного аналізу змін відомство дійшло висновку, що вони можуть вирішити проблеми з безпекою експлуатації лайнерів цієї моделі, які були виявлені після двох катастроф. Воно запропонувало авіакомпаніям подати відгуки про льотну придатність Boeing 737 MAX до 26 листопада.

ЗМІ зазначають, що висновок відомства означає, що воно наближається до скасування більш ніж дворічної заборони на польоти цих літаків у китайському небі.

Представник Boeing раніше заявив, що авіакомпанія продовжує працювати з регулюючими органами у всьому світі, щоб повернути 737 MAX в експлуатацію.

Інші країни Азіатсько-Тихоокеанського регіону, включно з Сінгапуром, Малайзією, Індією, Японією, Австралією та Фіджі, вже схвалили повернення 737 MAX.

Повернення Boeing 737 MAX на китайський авіаринок стало б великою підмогою для виробника літаків. Близько третини з приблизно 370 літаків цієї моделі, що знаходяться на зберіганні, призначені для китайських клієнтів, повідомляла раніше корпорація Boeing.

До того, як було заборонено польоти та припинено закупівлю 737 MAX, Boeing продавав чверть літаків, які він будував щороку, китайським покупцям - своєму найбільшому клієнту.

Наслідки двох катастроф Boeing 737 MAX для найбільшого авіавиробника у світі виявилися серйозними та непередбачуваними. Так, 29 жовтня 2018 р. невдовзі після зльоту впав лайнер індонезійської Lion Air, 10 березня 2019 р. за подібних обставин розбився літак Ethiopian Airlines. Катастрофи забрали життя 336 людей, з тих, хто перебував на борту, не вижив ніхто.

До аварій авіалайнерів, за висновками експертів, призвела вперше впроваджена Boeing система запобігання звалюванню (MCAS): вона автоматично спрямовує ніс літака вниз навіть при вимкненому автопілоті, якщо ніс судна задирається занадто високо.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА