YouTube не знайшов доказів втручання Росії в голосуванні по Brexit

Відеосервіс YouTube не знайшов доказів того, що Росія за його допомогою намагалася втрутитися в британський референдум щодо виходу з ЄС, заявила керівник підрозділу компанії зі зв'язків з держструктурами Юніпер Даунс, передають у четвер західні ЗМІ.
"Ми провели дослідження щодо Brexit і не знайшли ознак втручання. Ми переглянули всю рекламу, будь-яким чином пов'язану з Росією, і не знайшли свідчень того, що наші сервіси використовувалися в подібних цілях", - сказала Ю.Даунс.
Також Ю.Даунс заявила, що YouTube радий співпраці з урядом Великої Британії.
"Ми раді співпрацювати з урядом Великої Британії в рамках будь-яких розслідувань про втручання у вибори", - сказала вона.
Ю.Даунс виступила на слуханнях комітету членів британського парламенту в Вашингтоні, захід присвячено фейковим новинам. Перед британськими депутатами виступлять представники Google, Facebook і Twitter.
В ході слухань глава відділу Facebook з інформаційної політики в Великій Британії Саймон Мільнер заявив, що Facebook в кінці лютого зможе надати комітету відомості про те, як Росія могла спробувати вплинути на британський референдум. Він підкреслив, що, ймовірно, інформація не буде знаходитися у відкритому доступі.
Як зазначає видання "Бізнес інсайдер", внутрішнє розслідування YouTube було пов'язано з розслідуванням британської виборчої комісії про можливе втручання Росії в Brexit. Окреме розслідування по фейкових новинах, і зокрема ймовірний вплив Росії на Brexit, проводить комітет з культури, медіа та спорту нижньої палати британського парламенту.
В кінці січня соціальна мережа Twitter направила комітету з культури, медіа та спорту нижньої палати британського парламенту лист, в якому йдеться про те, що вона не знайшла достатніх доказів втручання Росії в референдум щодо виходу Великої Британії зі складу ЄС.
Однак, виступаючи в четвер перед британськими членами парламенту, топ-менеджер Twitter Нік Піклз, відповідальний за політику компанії у Великій Британії, заявив, що Twitter виявив 49 акаунтів, ймовірно пов'язаних з Росією, які поширювали неправдиву інформацію перед голосуванням по Brexit. Н.Піклз заявив, що 49 акаунтів пов'язані з Агентством інтернет- досліджень, яке базується в РФ, з них були розміщені 942 твіти, які отримали 637 лайків і 461 ретвіт. Співробітник Twitter підкреслив, що з цих акаунтів було розміщено всього 0,02% від всіх твітів, пов'язаних з голосуванням щодо Brexit.
Агентство інтернет-досліджень західні ЗМІ називають "фабрикою тролів", йому приписують поширення в соціальних мережах політичної інформації від особи російської влади. Назване агентство часто фігурує в матеріалах про передбачуване втручання Росії у вибори в США.