"Київстар" пояснює тимчасові проблеми у столичній мережі 3 серпня TDOS-атакою

Провідний український оператор мобільного зв'язку "Київстар" пояснює тимчасові проблеми, що виникли в роботі її мобільної мережі в Києві ввечері 3 серпня, TDOS-атакою, повідомив президент компанії Петро Чернишов.
"На нашу мережу наразі триває TDOS атака. Ми вже перемогли", - написав він у коментарях до посту у Facebook директора департаменту інновацій та інтелектуальної власності Міністерства економічного розвитку і торгівлі Олени Мініч, яка пожалілася на проблеми в мережі.
У свою чергу технічний директор "Київстар" Сергій Климов вибачився перед клієнтами за незручності і уточнив, що 3 серпня в мережі компанії протягом години тривала аварійна ситуація – "IP-шторм": частково були вражені сервіси передання даних і голосу по Києву.
С. Клімов також зазначив, що в компанії з квітня триває заміна обладнання, про яку "Київстар" попереджає своїх клієнтів. "Оптимізація мережі - процес безперервний, і я дійсно згоден, що є на мережі проблемні місця. Важливо, що ми їх щодня відстежуємо, знаходимо і усуваємо наскільки можливо - це рутина експлуатації та планування", - уточнив він.
"Київстар" є найбільшим українським оператором мобільного зв'язку, обслуговує 25,4 млн абонентів.