16:42 09.03.2016

Ан-26 True Aviation, що розбився у Бангладеш з українським екіпажем, мав термін служби до середини 2017 - ДП "Антонов"

2 хв читати
Ан-26 True Aviation, що розбився у Бангладеш з українським екіпажем, мав термін служби до середини 2017 - ДП "Антонов"

Вантажний літак Ан-26 з українським екіпажем, який у середу зазнав аварії біля берегів Бангладеш у районі Кокс-базар, за даними розробника літака ГП "Антонов" (Київ), пройшов технічний огляд у вересні 2015 року і мав термін служби до червня 2017 року.

"За наявною в ДП "Антонов" інформацією, літак Ан-26Б, бортовий номер S2-AGZ, заводський N134-08, належав міжнародній акціонерній авіакомпанії Air URGA і був в експлуатації компанії True Aviation. Літак був побудований в Києві в 1984 році, мав призначений ресурс служби до 15 червня 2017 року", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в середу в прес-службі ДП "Антонов".

"Останній раз літак пройшов технічний огляд у вересні 2015 року", - уточнив співрозмовник агентства.

Як повідомлялося, транспортний Ан-26 авіакомпанії Air URGA, що був на умовах лізингу в експлуатації бангладешської True Aviation, зазнав аварії близько 10:30 9 березня біля берегів Бангладеш у районі Кокс-Базар. На борту був екіпаж з чотирьох осіб. Усі вони - громадяни України. За даними посольства України в Індії, нині бангладеські рятувальники знайшли трьох членів екіпажу. Двоє загинули, один в критичному стані в місцевій лікарні. Доля ще одного члена екіпажа залишається невідомою.

Міжнародна акціонерна авіакомпанія Air URGA створена в 1993 році на базі Державної льотної академії України (Кіровоград). Близько 15 років активно співпрацює з ООН у рамках програм з обслуговування її миротворчих місій. Серед програм - обслуговування миротворчих місій у Західній Сахарі, Грузії, Еритреї, Конго. Парк повітряних суден авіакомпанії налічує понад 20 літаків, переважно Ан-26 і Ан-24.

Військово-транспортний Ан-26 вантажопідйомністю 5,5 тонн (за кодифікацією НАТО: Curl - "Вихор") розроблений в 60-ті рр. минулого століття в КБ "Антонов" (Київ, сьогодні - ДП "Антонов"). Є модифікацією Ан-24. Літак оснащений двома турбогвинтовими двигунами АІ-24ВТ і одним додатковим реактивним РУ-19А-300.

За даними з відкритих джерел, в 1969-1986 рр. на потужностях у Києві було побудовано 1403 од. Ан-26. У КНР на базі Ан-26 розроблено і випускається Xian Y-7.

Основні експлуатанти Ан-26 - ВПС країн колишнього СРСР.

За даними розробника, нині в експлуатації близько 180 од. Ан-26 в країнах колишнього СРСР, Східної Європи, Латинської Америки, Азії і Африки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Боррель: Діяльність Орбана проти політики ЄС має наслідки - я прийняв рішення провести наступне неформальне засідання не в Будапешті, а в Брюсселі

Ворог завдав ракетного удару по Одещині, пошкоджена адмінбудівля приватного підприємства, склади, цивільні автомобілі

Буданов про вбивство Фаріон: Ми не маємо права терпіти подібні злочини і продовжимо захищати Україну як на фронті, так і всередині нашої держави

Підозрювані у заволодінні майже 100 млн грн під час будівництва сховища відпрацьованого ядерного палива "Енергоатому" постануть перед судом - САП

Кількість бронювань у "Дії" перевищила 34 тис. менше ніж за тиждень

Зеленський повідомив про підготовку ще чотирьох нових безпекових угод із партнерами

Окупанти обстріляли Антонівку на Херсонщині, поранений чоловік

Суд дозволив розглядати справу про розтрату 225 млн грн коштів заводу "Артем" у спеціальному порядку

У зоні відповідальності ОСУВ "Таврія" за минулу добу ворог скинув із БПЛА 266 боєприпасів, 16 із них були з отруйними речовинами

Швеція надасть Україні 13 резервних генераторів для підтримки енергопостачання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА