11:55 21.07.2015

Бізнесмен Коломойський – у списку кінцевих бенефіціарів МАУ

3 хв читати
Бізнесмен Коломойський – у списку кінцевих бенефіціарів МАУ

Відомий український бізнесмен Ігор Коломойський є одним з кінцевих бенефіціарів найбільшої авіакомпанії країни – "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ).

Таку інформацію оприлюднив голова наглядової ради МАУ Арон Майберг в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"Якщо ця інформація важлива, я можу її оприлюднити. Пам'ятаєте, я казав: якщо буде прийнята та норма, яка вимагає цього оприлюднення, ми її оприлюднимо. Ми не оприлюднили цієї інформації лише з однієї причини – щоб ініціювати владу до цієї норми. Так, Ігор Коломойський перебуває серед бенефіціарів МАУ. Моє розуміння: пасажири мають право про це знати, норми законів необхідно виконувати", - сказав він.

Глава НС також зазначив часте звучання в суспільстві розуміння необхідності скасувати норму про те, щоб 51% володіння авіаперевізником належало українським особам.

"Дорогі панове, це міжнародна норма! Кажуть: але ж вона в рамках САП з ЄС не діє! Звичайно, коли ти приєднуєшся до європейського простору, ти ніби важаєшся резидентом цього об'єднаного простору, тому, коли Україна до нього приєднається, будь-яка країна розглядатиметься як резидент України і навпаки. Але є Чиказька конвенція, що свідчить, що пмає бути національне володіння капіталу, переважне володіння. І ми від цього нікуди не дінемося, оскільки якщо ми змінимо цю норму, це перший крок до того, що ми відтягнемо у часі підписання угоди про САП з ЄС", - констатував глава А. Майберг.

На його думку, проблема в тому, що немає експерта, що має довести суспільству, депутатам правильність тієї чи іншої норми.

"Хтось має заявити про це. На мій погляд, цю заяву має зробити міністр транспорту, він повинен встати і сказати: "Це неможливо" або навпаки: "Так, це можливо". Головне, не можна що-небудь робити під інтереси якої-небудь компанії, МАУ, ще якоїсь. Це національні інтереси. Та й у компаній можуть виникнути проблеми. Коли компанія прийде в іншу країну, їй скажуть: доведіть своє переважне володіння національним капіталом. Загалом вважаю, що в кожній країні мають бути експерти, до яких суспільство має дослухатися, і це, звичайно, мають бути чиновники вищого рангу, які відповідають за той чи інший напрям", - резюмував А. Майберг.

МАУ заснована в 1992 році. Є найбільшою українською авіакомпанією. Базовий аеропорт - ДМА "Бориспіль". Флот МАУ складається з 31 літака: 27 середньомагістральних і чотирьох далекомагістральних.

За даними НКЦПФР кіпрська компанія "Онтобет промоушінз лімітед" володіла 15,91% акцій МАУ. Ще 74,16% авіаперевізника володіло ТОВ "Кепітел інвестмент проджект" (Київ).

"Кепітел інвестмент проджект" належало ТОВ "Інвестмент проджектс менеджмент", власником якого в свою чергу з червня 2012 року є "Онтобет промоушінз лімітед".

Повний текст інтерв'ю з А. Майбергом буде опублікований на веб-сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

Еще по теме

ОСТАННЄ

Кабмін спростив процедуру виплати допомоги сім’ям загиблих волонтерів і волонтерам з інвалідністю

Люксембурзький Червоний Хрест відремонтував відділення районної лікарні на Дніпропетровщині

Для довготривалого миру в Україні потрібно виконати низку умов, зокрема, посилити тиск на Росію – Єрмак

На Херсонщині двоє мирних жителів загинули в результаті російських ударів

Британська влада вважає, що з наслідками розливу авіапального в Північному морі після зіткнення суден вдасться впоратися

Польща купує системи Starlink для України, щоб захистити власні стратегічні інтереси

Норвегія виділить EUR16 млн на відбудову України через НЕФКО

Глава ЄК заявила про необхідність збільшити витрати на оборону в країнах ЄС до 3% ВВП

Більшість українців вважають метою Росії у війні знищення України

У ЦПД пов'язали дронову атаку на Московську область з переговорами у Саудівській Аравії – "це додатковий сигнал Путіну"

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА