НАТО має намір продовжити оренду українських та російських Ан-124-100 "Руслан" після 2014 р. - джерело

НАТО планує продовжити оренду українських та російських важких транспортних літаків Ан-124-100 "Руслан" у рамках програми SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) після 2014 року, повідомило агентству "Інтерфакс-Україна" інформоване військове джерело.
"НАТО підтвердило потребу у використанні флоту Ruslan SALIS після 2014 року. Нині сторони провадять переговори щодо продовження співпраці після програми та продовження чергового, укладеного в грудні 2012 року, дворічного контракту на оренду українських та російських "Русланів", - повідомив співрозмовник агентства.
"Авіалінії Антонова" та російська "Волга-Дніпро" - провідні світові оператори важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн, з 2006 року забезпечують надання послуг у рамках програми SALIS. Наприкінці 2005 року партнери підписали з агентством матеріально-технічного постачання при НАТО NAMSA трирічний, із правом пролонгації, контракт обсягом EUR600 млн на перевезення вантажів в інтересах НАТО та ЄС. Контракт було пролонговано ще на два роки напри кінці 2008, 2010 та 2012 рр.
Відповідно до умов контракту, два літаки Ан-124-100 постійно базуються в Німеччині, ще чотири машини надаються замовнику на вимогу.
Створена "Авіалініями Антонова" та "Волга-Дніпро" в 2006 році Ruslan International Ltd (RI, Стенстед, Велика Британія) є єдиним маркетинговим агентом українського та російського операторів.
Стратегічні перевезення у рамках програми НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) в інтересах 18 країн Альянсу та ЄС здійснює також Ruslan SALIS (RS, Лейпциг, Німеччина).