10:23 16.08.2013

Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

1 хв читати
Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко вимагає зупинити рекламу так званих "цілющих настоянок", які є 40-градусними алкогольними напоями.

Як повідомляє прес-служба депутата в п'ятницю, з відповідною вимогою М.Томенко звернувся до керівництва Нацради з питань телебачення та радіомовлення і голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова.

"На телеканалах і в друкованих ЗМІ рекламують цілющі настоянки 40-градусної міцності. Фактично, йдеться про рекламу алкогольних напоїв Золотоніського лікеро-горілчаного заводу "Златогор" та інших горілчаних заводів у ЗМІ, а також продаж цієї продукції в малих архітектурних формах, зокрема і в Києві ", - вважає М.Томенко.

Депутат нагадав, що на сьогодні в Україні заборонено рекламу алкогольних напоїв у ЗМІ, окрім спеціалізованих видань, а також продаж такої продукції в МАФах.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Завершено розслідування справ щодо корупції на Укрзалізниці, в яких фігурують колишній радник ОП Шило та нардеп Бондар

Сирський: У призначенні командирів корпусів пріоритет надано молодим, перспективним офіцерам, які вже мають достатній бойовий досвід

Укргідрометцентр попереджає про сильні пориви вітру і дощі в Карпатах і Закарпатті

Командир військової частини з Київщини незаконно оформив бойові виплати на понад 7 млн грн

СБУ викрила в Черкасах колишніх комуністів, які закликали захопити всю Україну

Через потепління котельні у Харкові переведені на дискретний режим

Дощ очікується на заході України у вівторок

"Київтеплоенерго" в лютому усунуло майже 600 ушкоджень теплових мереж

На ринку гумрозмінування в лютому запрацювала платформа з інновацій

Мінкультури внесло 5 російських пропагандистів до переліку осіб, що загрожують нацбезпеці

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА