Інтерфакс-Україна
15:52 21.02.2025

Виробник бункерів-накопичувачів "K-FACTOR" планує за 3 роки зайняти до 25% українського ринку

2 хв читати
Виробник бункерів-накопичувачів "K-FACTOR" планує за 3 роки зайняти до 25% українського ринку
Фото: https://k-factortrailers.com/ua

Українська компанія “K-FACTOR”, яка нещодавно вийшла на ринок сільгосптехніки України з виробництвом бункерів-накопичувачів, планує протягом трьох років зайняти до 25% ринку в Україні, повідомили у компанії.

“Протягом трьох років компанія планує зайняти до 25% українського ринку бункерів-накопичувачів, що означає активний перерозподіл частки на користь “K-FACTOR” за рахунок інноваційних рішень, кращої ціни та доступнішого сервісу”, - повідомили агентству “Інтерфакс-Україна” у компанії.

Як зазначили у “K-FACTOR”, ринок бункерів-накопичувачів в Україні є доволі конкурентним, але має великий потенціал для розвитку через постійне зростання аграрного сектора та потребу у більш ефективних логістичних рішеннях.

На сьогодні на цьому ринку в Україні представлені як вітчизняні виробники, зокрема, “Завод “Кобзаренка”, Egritech, “Вінмашпостач”, так і міжнародні виробники, наприклад, J&M, Kinze.

“Україна – одна з провідних аграрних країн світу, але за рівнем механізації та ефективності логістики ми ще маємо значний потенціал для зростання. Наша техніка дозволяє знизити операційні витрати господарств за рахунок оптимізованої логістики”, - процитували у компанії її співзасновника Романа Гіршфельда.

За його словами, оскільки в Україні триває війна, є відкладений попит, бо аграрний сектор працює в умовах складної економічної ситуації та безпекових викликів.

“Закінчення бойових дій призведе до відновлення аграрної галузі. Збільшиться попит на нову техніку через необхідність оновлення парку після років обмежених інвестицій. Посилиться роль України як світового експортера зерна, що потребуватиме ефективних логістичних рішень. Тому ми вже зараз закладаємо основу для динамічного зростання після завершення війни”, - зазначив він.

Відповідаючи на питання щодо експортної стратегії компанії, її співзасновниця Олександра Луніна повідомила агентству, що протягом 2025 року “K-FACTOR” планує міцно закріпитися в Україні й почати займатися експортом.

“Перший етап експорту включатиме країни, які географічно та аграрно близькі до України - Молдова, Румунія, Польща, Болгарія. Поступово будемо розширювати присутність у країнах ЄС, це перспективний напрямок, де українська техніка може скласти конкуренцію глобальним виробникам. Також важливий і запланований крок – це вихід на ринок Канади”, - розповіла вона.

Як повідомлялось, компанія створена у березні 2024 року, а співзасновниками зареєстрованого в Полтаві ТОВ “КЕЙ-ФАКТОР” стали засновник компанії з виробництва спецтехніки DLight Дмитро Ляшенко (40% статутного капіталу), засновник HF Agro та бренду Lozova Machinery Роман Гіршфельд (36%) та експертка з маркетингу, реклами та PR Олександра Луніна (24%).

Виробничі потужності компанії знаходяться e Кременчуці і наразі дозволяють випускати до 100 од. продукції щорічно.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Евакуація мирних жителів триває у прикордонних громадах Сумщини - ОВА

Петиція до Кабміну про присвоєння звання "Народного артиста" посмертно солісту гурту ADAM Клименку набрала 25 тис. голосів

Видатки загального фонду держбюджету у листопаді-2025 зросли на 9,7% до листопада-2024 – Мінфін

Латвія вивчає досвід енергетичної стійкості України та передала захисникам 30 автомобілів

Одна з загиблих внаслідок авіаудару по Ізюму працювала в поліції

У масштабній ДТП на трасі М06 "Київ–Чоп" на Рівненщині постраждали троє людей - ДСНС

Ізраїль готується представити Трампу варіанти нових ударів по Ірану

Зеленський говорив з лідерами країн Коаліції охочих, щоб вони не знижували підтримку України після рішення ЄС про кредит

Вплив Орбана на євроінтеграцію України є частиною виборчих процесів в Угорщині, переконаний Зеленський

Зеленський: Бачимо сигнали від деяких партнерів щодо допомоги повернути українських полонених і дітей з РФ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА