Сервіс швидкої доставки Glovo фіксує збільшення замовлень з аптек та супермаркетів на тлі карантину

Міжнародний сервіс кур'єрської доставки товарів Glovo відзначає в Україні збільшення замовлень в бабло "Аптеки" і "Супермаркети".
"Незважаючи на новини в медіапросторі та ситуацію в країні, як і раніше, кількість замовлень через додаток продовжує збільшуватися. З огляду на те, що карантин оголошено 11 березня, ще рано говорити про якісні зміни в динаміці зростання кількості замовлень, але ми вже спостерігаємо зміни в попиті - особливо швидко зростає кількість замовлень у бабло "Аптеки" і "Супермаркети". Значно зріс і середній чек замовлення в цих категоріях", - повідомили в Glovo агентству "Інтерфакс-Україна" в понеділок.
У сервісі зазначають, що компанія продовжує працювати в звичайному режимі, але з посиленими запобіжними заходами для кур'єрів, партнерів і користувачів: закупівля і розповсюдження захисних масок і дезінфікувальних засобів серед кур'єрів, розміщення антисептичних засобів у закладах і Glovo-центрах, мінімальний контакт із продуктами і наявність безконтактної доставки замовлень.
"Ми продовжуємо працювати для задоволення потреб користувачів сервісу і підтримки наших партнерів у наявних умовах. Незважаючи на вжиті в країні заходи, ми готові до збільшення попиту на наші послуги і зростання кількості замовлень", - додали у Glovo.
Міжнародний сервіс доставки Glovo (Іспанія) запрацював у Києві в жовтні 2018 року.
Згідно з інформацією на сайті Glovo, наразі сервіс також доступний у 17 містах: Києві, Вишневому (Київська обл.), Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Миколаєві, Чернігові, Черкасах, Херсоні, Житомирі, Сумах, Івано-Франківську та Чернівцях.