15:08 02.11.2018

Майже половина британських компаній побоюється зникнення своїх бізнес-моделей через штучний інтелект

1 хв читати

 Активний розвиток технологій штучного інтелекту (ІІ) може призвести до повного старіння наявних бізнес-моделей компаній протягом п'яти років, вважають представники 41% британських компаній, які взяли участь в опитуванні Microsoft.

При цьому 51% респондентів зізналися, що у них немає стратегії щодо впровадження ІІ-технологій у діяльність компаній.

Як показує дослідження, 45% британських співробітників побоюються втратити своє робоче місце через вдосконалення ШІ, однак лише 49% з них намагаються опанувати нові навички, які допоможуть їм відповідати ситуації, що змінюється на ринку праці.

"Як і у випадку з будь-якими змінами, іноді простіше нічого не робити, - заявила глава британського бізнесу Microsoft Клер Барклі. - Але всі компанії відчують на собі вплив штучного інтелекту".

В опитуванні взяли участь понад 5 тис. співробітників і топ-менеджерів великих компаній Великобританії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна за I півріччя 2024/25 МР експортувала понад 400 тис. тонн цукру

Ударами по газовій інфраструктурі України РФ хоче добитися повернення транзиту – ексочільник "Нафтогазу" Коболєв

Збитки енергетики України від ударів РФ зросли до понад $20 млрд – віцепрезидент Energy Club з посиланням на RDNA4

Перші українці використали сертифікат “єВідновлення” для оплати першого внеску за “єОселею”

Нацкешбек за грудень-2024 та січень-2025 надійшов на рахунки користувачів програми

Лісова галузь у 2024р. отримала 23,7 млрд грн рекордного чистого доходу – звіт Держлісагентства

Кабмін виділив Мінекономіки 570 млн грн для надання державної допомоги "Зимова єПідтримка"

"Нафтогаз" та ORLEN домовилися про поставку 100 млн куб. м LNG в рамках широкої співпраці на цьому напрямку

Бачимо тренд вичікування бізнесу в газовій генерації через нестабільну ситуацію на ринку газу – директор "ЕНЕРГО-ПЛЮС"

АРМА передасть понад 1,8 млрд грн на відновлення України

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА