Маркетплейси Rozetka і EVO об'єднаються

Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися, повідомив на своїй сторінці у Facebook засновник і співвласник ТОВ "Розетка.УА" Владислав Чечоткін.
"У результаті планованої угоди Rozetka викупить частку Naspers у групі компаній EVO. Частка засновників EVO трансформується в частку в об'єднаній компанії. Всі наявні проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним", - зазначив він із посиланням на прес-службу EVO.
За його словами, об'єднана компанія продовжить активно розвивати напрям маркетплейсів, що дасть змогу малим і середнім українським підприємцям продавати товари через сайти об'єднаної компанії.
Надалі, завдяки логістиці Rozetka, споживачі отримають оперативнішу доставку товарів від підприємців-продавців маркетплейсів.
"Ми віримо, що синергія логістичної інфраструктури, IT-інфраструктури та співпраці з десятками тисяч підприємців дасть змогу побудувати одну з найкорисніших компаній у житті кожного українця", - прокоментував ініціативу В.Чечоткін.
Закриття угоди відбудеться після дозволу Антимонопольного комітету на концентрацію в Україні.
Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Згодом компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет.
ТОВ "Розетка.УА" в 2017 році збільшило виручку на 24,5% - до 6 млрд грн, а її чистий прибуток зріс на 9,3% - до 8,91 млн грн.
Улітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital, один із лідерів ринку private equity в Україні, повідомила про купівлю міноритарного пакета акцій Rozetka.ua в Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не розголошувався.
Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.
У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.
Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти, як Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, "Вчасно", Shafa.ua.