20:37 21.02.2018

Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

2 хв читати
Україні варто націлитися на турецькі та білоруські транзитні морські вантажопотоки

Україна має бути націлена на турецькі та білоруські транзитні морські вантажні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку, вважає голова ДП "Адміністрація морських портів України" (АМПУ) Райвіс Вецкаганс.

"Якщо ми порівнюємо певну динаміку з портами у світі, то обсяги рідко зростають у двозначних цифрах, таких регіонів дуже небагато. Навіть якщо дивитися на потужні портові країни, то бачимо, що ці цифри неоднозначні й невеликі. Тому якщо є хоча б напрямок у бік зростання вантажопотоку - це добре, а двозначна цифра може бути при прориві в розвитку економіки, або в кризу. За стабільного розвитку приросту менше ніж 10%", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна", пояснюючи незначний показник приросту портового перевалювання в країні.

Р.Вецкаганс зазначив, що зміна вантажообігу в бік зниження була пов'язана з кризою, втратою російського транзиту та кримських портів, але результат минулого року зі збільшенням на 1% є непоганим.

"Думаю, інвестиційні проекти супроводжуватимуть розвиток у цьому напрямі. Звісно, левова частка пов'язана з товарообігом країни, але ми можемо реалізувати такі проекти, можемо працювати на розвиток і підтримку внутрішніх водних шляхів. Ми бачимо, що це пов'язані вантажопотоки, і якщо збільшуватимуться потоки внутрішніми водними шляхами, це збільшить і обсяги в морських портах. Ми маємо бути націлені на турецькі, білоруські транзитні потоки для реалізації стратегії зростання вантажопотоку", - зазначив Р.Вецкаганс.

Повертаючись до державних стивідорів і їх ефективності, він повідомив, що якщо у 2015 році обсяг перевалювання держстивідорів становив 489 млн тонн, то у 2017 році - 34,7 млн тонн, за минулий рік зниження становило 12%.

"Вони просто не витримують конкуренції, і я вважаю, що Мінінфраструктури та уряд мають підтримати приватизацію, концесію держстивідорів, щоб можна було залучити додаткові інвестиції, нові технології для збільшення вантажопотоків", - резюмував голова АМПУ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Нацбанк України розробив альтернативний сценарій на випадок вищих безпекових ризиків зі зростанням ВВП у 2025 р. на 3,3%

Чистий продаж валюти НБУ цього тижня знизився до $507,8 млн

Доходи загального фонду держбюджету України у квітні-2024 знизилися до 154,6 млрд грн, видатки - до 253,4 млрд грн

Шанхай є лідером за кількістю кав'ярень у Китаї - понад 9,5 тис.

Нацбанк зняв обмеження щодо імпорту робіт і послуг та запровадив інші валютні послаблення

Державний оператор тилу посів 1 місце на Prozorro за рівнем конкурентності закупівель

Велика Британія виділила 16 млн фунтів на реалізацію в Україні 13 інноваційних проєктів в енергетиці - глава Міненерго

НБУ вимагає від Getin Holding продати Ідея Банк протягом півроку

Компанія DIM акредитувала споруджувані будинки в програмі "єОселя"

Оптові ціни на свинину перед Великоднем знизилися до 60 грн/кг

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА