Інтерфакс-Україна
20:27 30.10.2017

Залізниця Баку-Тбілісі-Карс створить нові умови для розвитку в регіоні

2 хв читати
Залізниця Баку-Тбілісі-Карс створить нові умови для розвитку в регіоні

Відкриття залізниці Баку-Тбілісі-Карс (БТК) надасть змогу Грузії бути сполучним мостом між Європою і Азією, заявив прем'єр-міністр республіки Георгій Квірікашвілі в понеділок в Баку на церемонії відкриття міжнародної залізничної магістралі.

"Упевнений, що нова залізнична лінія значною мірою змінить економічну реальність і створить абсолютно нові умови розвитку не лише в нашому регіоні, а й за його межами", - наводить слова Г.Квірікашвілі прес-служба глави грузинського уряду.

За його словами, для стимулювання міжнародних перевезень і поглиблення торгово-економічних відносин Грузія надає великого значення здійсненню нових транспортних інфраструктурних проектів, модернізації та ефективній роботі наявних.

"Разом із будівництвом і модернізацією залізниці, Грузія розвиває портову інфраструктуру, а також вкладає великі інвестиції в дорожню інфраструктуру, що передбачає будівництво на грузинській ділянці чотирьохсмугової магістралі в транзитному коридорі.

"Ми хочемо, щоб Грузія внесла свій вклад у справу відродження та реалізації проекту "Один шлях - один пояс", - заявив Г.Квірікашвілі, зазначивши, що успіхи БТК сприяли зміцненню торгово-економічних зв'язків з Китаєм.

За даними прем'єра, наразі контейнерному поїзду від Китаю до Грузії через Казахстан і Азербайджан потрібно 8 днів.

"Ми хочемо, щоб цим шляхом Грузія і наш регіон були інтегровані з транс'європейською транспортною мережею Європи", - заявив Г. Квірікашвілі.

Прем'єр повідомив, що 28-29 листопада в Тбілісі відбудеться міжнародний форум "Шовковий шлях".

"Це буде вже друга зустріч в Грузії, яка збере представників державного та приватного секторів з більш ніж 40 країн", - зазначив грузинський прем'єр.

Раніше повідомлялося, що Грузія, Азербайджан і Туреччина у лютому 2007 року підписали міжурядову угоду про створення залізничного коридору Баку-Тбілісі-Карс.

Проект передбачав будівництво залізниці Карс-Ахалкалакі протяжністю 98 км, з яких 68 км - територією Туреччини, 30 км - Грузії, а також реконструкцію в Грузії 183-кілометрової ділянки Ахалкалакі-Тбілісі. Роботу на грузинській частині магістралі фінансував Азербайджан, що виділив Грузії два пільгові кредити на загальну суму $775 млн.

Загальна протяжність БТК становить 826 кілометрів. З початку експлуатації БТК на першому етапі передбачається перевозити один мільйон пасажирів і 6,5 млн тонн вантажів, на другому етапі обсяг вантажоперевезень може досягти 17 млн тонн, а пасажиропотік - до 3 млн людей на рік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Аврора" планує наростити виручку у Румунії вчетверо у 2025р

ФДМУ спрямував 1,2 млрд грн від управління ТРЦ Ocean Plaza на ліквідацію наслідків збройної агресії

Ціни на молоко знижуються під впливом низької купівельної спроможності українців і ростом виробництва - аналітики

Голова НКЦПФР наполягає на IPO, SPO та обігу паперів українських компаній повністю або частково в Україні

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання понад 151 тис. абонентів у 4 областях

Україна з початку 2024/25 МР експортувала понад 31 млн тонн зерна - Мінагрополітики

Держава має розробити механізми реалізації соціального орендного житла – думка

MODUS X готується до роботи на ринку Європи і допускає вихід на інші ринки – СЕО

Експорт вершкового масла в березні зросте на третину через низьку купівельну спроможність українців - аналітики

Підвищення облікової ставки НБУ на 1 в.п. підтримало 7 з 11 членів КМП, 4 були за 0,5 в.п.

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА