Інтерфакс-Україна
19:51 15.01.2025

Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

2 хв читати
Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

Бізнес-асоціації розробили законопроєкти про внесення змін до Митного та Податкового кодексів, що стосуються оподаткування імпорту посилок, зокрема, пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів, повідомив голова парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.

"На вимоги бізнесу подав на реєстрацію законопроєкти про оподаткування імпорту посилок. Тексти проєктів про внесення змін до Митного та Податкового кодексів повністю розроблені відповідними бізнес-асоціаціями", - написав він у телеграм-каналі.

Так, законопроєкти пропонують не оподатковувати ПДВ товари вартістю до 45 євро за умови, що такі посилки надсилаються на адресу фізичних осіб без оплати та комерційної мети. Водночас товари, придбані на маркетплейсах і подібних платформах, будуть обкладатися ПДВ незалежно від їхньої вартості. Водночас ввізне мито стягуватиметься лише з товарів дорожче 150 євро.

Документи також передбачають впровадження можливості сплати ПДВ безпосередньо постачальником товарів або маркетплейсів, за аналогією з європейським механізмом IOSS.

"Сплата ПДВ постачальником товару або маркетплейсом унеможливить необхідність додаткових платежів з боку покупця під час митного оформлення та сприятиме прискоренню митних процедур", - зазначив Гетманцев.

Законопроєкт передбачає запровадження нової митної декларації для товарів із малою вартістю, до якої включатимуть дані за прикладом митної декларації H7 у країнах ЄС. Також поточні форми документів для декларування зможуть використовуватися й надалі.

Такі заходи запропоновано для спрощення адміністрування ПДВ і прискорення оформлення посилок на митниці, повідомив глава комітету.

За його словами, за врегулювання оподаткування виступили Американська торговельна палата, Європейська бізнес асоціація, Федерація роботодавців України, Асоціація підприємств інформаційних технологій, Українська рада бізнесу, Асоціація ритейлерів і Торговельно-промислова палата України.

Як повідомлялося, співзасновник і СЕО мережі "Аврора" Тарас Панасенко розкритикував проєкт стратегічного партнерства "Укрпошти" та китайського маркетплейсу Temu і закликав зрівняти правила оподаткування для зарубіжного та українського e-commerce бізнесу.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

Перехід до проєктного фінансування підвищить безпеку інвесторів в житло - думка

"Укрнафта" тренує власні моделі штучного інтелекту на даних нафтогазовидобутку за 65 років

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

Audi і Porsche відкличуть понад 60 тис. автомобілів

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

Переговори з Болгарією про закупівлю обладнання для ХАЕС-3,4 все ще тривають через її ініціативу підвищити суму угоди – нардеп

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА