Інтерфакс-Україна
19:51 15.01.2025

Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

2 хв читати
Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

Бізнес-асоціації розробили законопроєкти про внесення змін до Митного та Податкового кодексів, що стосуються оподаткування імпорту посилок, зокрема, пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів, повідомив голова парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.

"На вимоги бізнесу подав на реєстрацію законопроєкти про оподаткування імпорту посилок. Тексти проєктів про внесення змін до Митного та Податкового кодексів повністю розроблені відповідними бізнес-асоціаціями", - написав він у телеграм-каналі.

Так, законопроєкти пропонують не оподатковувати ПДВ товари вартістю до 45 євро за умови, що такі посилки надсилаються на адресу фізичних осіб без оплати та комерційної мети. Водночас товари, придбані на маркетплейсах і подібних платформах, будуть обкладатися ПДВ незалежно від їхньої вартості. Водночас ввізне мито стягуватиметься лише з товарів дорожче 150 євро.

Документи також передбачають впровадження можливості сплати ПДВ безпосередньо постачальником товарів або маркетплейсів, за аналогією з європейським механізмом IOSS.

"Сплата ПДВ постачальником товару або маркетплейсом унеможливить необхідність додаткових платежів з боку покупця під час митного оформлення та сприятиме прискоренню митних процедур", - зазначив Гетманцев.

Законопроєкт передбачає запровадження нової митної декларації для товарів із малою вартістю, до якої включатимуть дані за прикладом митної декларації H7 у країнах ЄС. Також поточні форми документів для декларування зможуть використовуватися й надалі.

Такі заходи запропоновано для спрощення адміністрування ПДВ і прискорення оформлення посилок на митниці, повідомив глава комітету.

За його словами, за врегулювання оподаткування виступили Американська торговельна палата, Європейська бізнес асоціація, Федерація роботодавців України, Асоціація підприємств інформаційних технологій, Українська рада бізнесу, Асоціація ритейлерів і Торговельно-промислова палата України.

Як повідомлялося, співзасновник і СЕО мережі "Аврора" Тарас Панасенко розкритикував проєкт стратегічного партнерства "Укрпошти" та китайського маркетплейсу Temu і закликав зрівняти правила оподаткування для зарубіжного та українського e-commerce бізнесу.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

EFI Group планує запустити монобрендові точки Beehive Cosmetics у Києві до кінця 2025р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА