Інтерфакс-Україна
19:51 15.01.2025

Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

2 хв читати
Бізнес-асоціації пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів

Бізнес-асоціації розробили законопроєкти про внесення змін до Митного та Податкового кодексів, що стосуються оподаткування імпорту посилок, зокрема, пропонують оподатковувати ПДВ усі посилки із зарубіжних маркетплейсів, повідомив голова парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.

"На вимоги бізнесу подав на реєстрацію законопроєкти про оподаткування імпорту посилок. Тексти проєктів про внесення змін до Митного та Податкового кодексів повністю розроблені відповідними бізнес-асоціаціями", - написав він у телеграм-каналі.

Так, законопроєкти пропонують не оподатковувати ПДВ товари вартістю до 45 євро за умови, що такі посилки надсилаються на адресу фізичних осіб без оплати та комерційної мети. Водночас товари, придбані на маркетплейсах і подібних платформах, будуть обкладатися ПДВ незалежно від їхньої вартості. Водночас ввізне мито стягуватиметься лише з товарів дорожче 150 євро.

Документи також передбачають впровадження можливості сплати ПДВ безпосередньо постачальником товарів або маркетплейсів, за аналогією з європейським механізмом IOSS.

"Сплата ПДВ постачальником товару або маркетплейсом унеможливить необхідність додаткових платежів з боку покупця під час митного оформлення та сприятиме прискоренню митних процедур", - зазначив Гетманцев.

Законопроєкт передбачає запровадження нової митної декларації для товарів із малою вартістю, до якої включатимуть дані за прикладом митної декларації H7 у країнах ЄС. Також поточні форми документів для декларування зможуть використовуватися й надалі.

Такі заходи запропоновано для спрощення адміністрування ПДВ і прискорення оформлення посилок на митниці, повідомив глава комітету.

За його словами, за врегулювання оподаткування виступили Американська торговельна палата, Європейська бізнес асоціація, Федерація роботодавців України, Асоціація підприємств інформаційних технологій, Українська рада бізнесу, Асоціація ритейлерів і Торговельно-промислова палата України.

Як повідомлялося, співзасновник і СЕО мережі "Аврора" Тарас Панасенко розкритикував проєкт стратегічного партнерства "Укрпошти" та китайського маркетплейсу Temu і закликав зрівняти правила оподаткування для зарубіжного та українського e-commerce бізнесу.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

DFC почала пошук компанії з надання адмінпослуг Американсько-українського інвестфонду

НБУ оштрафував ТОВ "Авентус Україна" на 2,45 млн грн

"Укрфінжитло" планує видати 70 тис. кредитів за програмою "єОселя" упродовж п’яти років – стратегія розвитку

НКРЕКП запустила реєстр електроустановок споживачів на альтернативних джерелах

"Київтеплоенерго" планує у 2025р встановити на 25% більше будинкових лічильників тепла, ніж торік

ЄБРР розглядає можливість надати EUR21,1 млн кредиту на проєкт Power One Фіали та Кудрицького

Зеленський провів нараду із Свириденко і Федоровим: готуються перші кроки оновленого уряду

Уся Україна відкрилася Заходу і розрив зі Сходом уже відбувся - СЕО "Метінвесту" про підсумки URC

Держмитслужба викрила схеми ввезення кількох тисяч авто під виглядом гумдопомоги

Мінагрополітики можуть об`єднати із Мінекономіки та Мінекології - нардеп

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА