"Vodafone Україна" переглядає плани розвитку роздрібної мережі з прицілом на digital-канали продажу
Оператор мобільного зв'язку "Vodafone Україна" переглядає плани розвитку своєї роздрібної мережі магазинів і визначає, яку частку продажу варто перевести в інтернет-магазин.
"Ми скоротили кількість магазинів і вийшли на оптимальний для нас обсяг - 200 точок. Це пов'язано не лише з карантином, а й з оптимізацією та підвищенням ефективності роботи нашого роздробу. Ми не змінюватимемо стратегії до кінця року, але аналізуємо покупки в онлайні, відвідування магазинів, відстежуємо зміну поведінки покупців", - сказала генеральний директор "Vodafone Україна" Ольга Устинова в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
Вона також повідомила, що компанія переглядає плани розвитку своєї роздрібної мережі, визначаючи, де і скільки магазинів резонно залишити, а яку частку продажу варто перевести в інтернет-магазин Vodafone.
"Ми віримо, що дедалі більша кількість продажів переміщатиметься в digital-канали. За десять місяців цього року наші онлайн-продажі показали зростання в чотири рази порівняно з тим, що було минулого року", - наголосила Устинова.
Вона також зазначила, що залежно від карантинного зонування компанія періодично закриває частину магазинів.
"Для того щоб ухвалити правильне рішення про розвиток роздробу, треба пройти сезон найагресивніших продажів. "Чорна п'ятниця" і Новий рік покажуть нам, в якому напрямі рухатися далі. Торік у ці періоди пікові продажі зростали на 320% і 180% відповідно", - зазначила гендиректор другого за величиною мобільного оператора України.