Глобальний IT-збій минув без наслідків для Привату, Ощаду, Укргазу, Укрексіму, ОТП і Райфу
Великий технічний збій у системах Microsoft минув без наслідків для державних ПриватБанку, Ощадбанку, Укргазбанку, Укрексімбанку, а також ОТП і Райффайзен Банку, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" їхні пресслужби в п'ятницю.
"Глобальний ІТ-збій не позначився на роботі сервісів Укргазбанку. Ми не використовуємо антивірус Crowdstrike для роботи", - відповіли на запит агентства у фінустанові.
"Ощад не постраждав через цей збій", - зазначили в ще одному держбанку.
В Укрексімі вказали на відсутність негативних наслідків від інциденту у зв'язку з тим, що банк не використовує програмне забезпечення Windows.
Згідно з інформацією пресслужб Райффайзену і ОТП Банку, збій не зачепив їхню роботу.
Станом на поточний момент лише одна фінустанова офіційно заявила про негативні наслідки в її роботі в п'ятницю через збій у системах - націоналізований Сенс Банк. Проте він усунув викликані збоєм технічні неполадки і повернувся до штатного режиму надання всіх цифрових послуг.
Співвласник віртуального monobank Олег Гороховський також акцентував увагу на глобальному IT-збої. "Безліч компаній у нокдауні", - зазначив він, проте не уточнив, у якому стані наразі перебувають сервіси mono.
Як повідомлялося, вранці в п'ятницю стався великий технічний збій у системах Microsoft через взаємодію з антивірусом Crowdstrike. Збій торкнувся роботи великих аеропортів, банків, компаній, залізничних перевізників, а також ЗМІ в різних країнах світу.
Американська компанія CrowdStrike Holdings Inc., що працює у сфері кібербезпеки, виявила причину, через яку стався збій у роботі комп'ютерних систем, і впровадила тимчасове рішення цієї проблеми, заявив глава компанії Джордж Куртц.
Згідно з його заявою на платформі X, проблема пов'язана з оновленням програмного забезпечення, розробленого CrowdStrike, у користувачів операційної системи Windows. Користувачі ОС Mac і Linux не постраждали.