15:15 13.08.2018

Українські парламентські партії у II кв.-2018 найбільше грошей витратили на рекламу - КВУ

2 хв читати

Політичні партії, представлені у Верховній Раді України, в II кварталі 2018 року більшість коштів, зокрема виділених на їхню діяльність із державного бюджету, витратили на рекламу, констатує Комітет виборців України (КВУ).

За інформацією, розміщеною на сайті КВУ в понеділок, протягом квітня-червня парламентські партії витратили 150,2 млн грн, третину цієї суми - 46,3 млн грн - спрямували на оплату рекламних матеріалів.

Найбільше на рекламу витратила партія ВО "Батьківщина" - 24,8 млн грн, з яких 20,8 млн грн спрямовано на телевізійну рекламу і 3,7 млн грн - на зовнішню (білборди, сітілайти).

На другому місці, як зазначає КВУ, за витратами на рекламу - партія "Самопоміч", яка використала на ці цілі 6,6 млн грн, більшість яких (5,4 млн грн) було спрямовано на партійну газету. Майже 1 млн грн "Самопоміч" витратила на рекламу на ТБ і радіо.

Радикальна партія Олега Ляшка (РПЛ) витратила на рекламу 6,5 млн грн, більшість яких (4,7 млн грн) - на телевізійну.

За інформацією КВУ, "Опозиційний блок" спрямував на аналогічні послуги 4,2 млн грн, з яких 3,2 млн грн витрачено на телевізійну рекламу, 1 млн грн - на зовнішню.

Партія "Блок Петра Порошенка" ("БПП") витратила 3,1 млн грн на рекламу, "Народний фронт" - 0,9 млн грн.

"Отже, на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО "Батьківщина", 49% - Радикальної партії Олега Ляшка, 27% - "Опозиційного блоку", 21% - "Самопомочі", 10% - "БПП", 4% - "Народного фронту", - зазначено в повідомленні Комітету виборців.

При цьому КВУ зазначає, що "Самопоміч", "Опозиційний блок", "БПП" і "Народний фронт" витратили на оплату реклами державні кошти, а "Батьківщина" поєднала державні кошти з власними грошима партії.

Крім того, партії спрямовували кошти на утримання осередків (27,6 млн грн), заробітну плату (22,6 млн грн), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн грн) і оренду (16,3 млн грн).

"У II кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти (законопроект №6026)", - сказав голова КВУ Олексій Кошель.

Оприлюднені КВУ дані базуються на звітах партій за II квартал 2018 року про майно, доходи, витрати й зобов'язання фінансового характеру, подані до 9 серпня.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна не бачить загроз у зв'язку з майбутніми виборами до Європарламенту - Стефанішина

Азербайджан візьме участь у конференції з відновлення України в Берліні

Президент Грузії закликала учасників акції протесту в Тбілісі не проявляти агресію і дочекатися майбутніх виборів

Грузія перебуває на роздоріжжі – фон дер Ляйєн про протести у Тбілісі

В Офісі президента закликали світових діячів культури підтримати Глобальний саміт миру

Кличко: Президент України несе відповідальність за управління державою, її захист і оборону і має виконувати ці функції до завершення війни

Питання кількості міністерств є політичним рішенням фракції "Слуга народу" - Немчінов

Україна вітає домовленості про делімітацію кордону між Азербайджаном та Вірменією

Трамп вважає неправильним для США виділяти Україні більше фінансової допомоги, ніж Європа

Київ передав бійцям 3 штурмової бригади 20 нових пікапів Toyota Hilux - Кличко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА