Інтерфакс-Україна
15:31 22.02.2016

АПУ пропонує створити єдиний інформпростір органів держвлади на базі своєї системи електронного документообігу

2 хв читати
АПУ пропонує створити єдиний інформпростір органів держвлади на базі своєї системи електронного документообігу

Адміністрація президента України відкрила свою систему електронного документообігу і пропонує іншим органам влади використовувати цю систему в своїй роботі.

"Сьогодні ми презентуємо систему електронного документообігу адміністрації президента для подальшого передання державним органам",- сказав у понеділок на брифінгу в Києві заступник голови Адміністрації президента Дмитро Шимків.

За його словами, з 2 лютого цього року - часу запуску роботи системи в тестовому режимі - нею користуються, окрім 428 співробітників Адміністрації президента, інтерни та позаштатні співробітники. "На сьогоднішній день в системі зареєстровано 92 тисячі електронних документів",- поінформував Д. Шимків.

Заступник голови Адміністрації президента зазначив, що введення такої системи документообігу збільшує швидкість проходження документа від реєстрації до виконання, підвищує оперативність обробки документів, надає можливість спільної роботи над документами.

"Ми сьогодні відкрили систему і пропонуємо її державним органам влади для використання. Що для цього необхідно? Звичайно, політична воля відповідного міністерства і відомства та команда всередині міністерства і відомства, яка буде впроваджувати",- висловив переконання Д. Шимків.

Він додав, що 10 березня відбудеться більш велика презентація роботи системи електронного документообігу, а працювати система не в тестовому форматі в Адміністрації президента почне з квітня.

"Ми будемо раді, якщо інші міністерства та відомства будуть з цим працювати. Основна мета - надати інструмент, те, що напрацьовано одним інститутом, надати можливості для використання іншим інститутам, щоб вони не винаходили велосипеда",- наголосив заступник голови Адміністрації президента.

Він розповів, що на основі цієї системи електронного документообігу можна буде налагодити документообіг між різними відомствами: "Це одна з наших цілей. Тому що коли створюється електронний документ з електронним цифровим підписом, його можна швидко відправити в інші інститути.... Ми сподіваємося, що з тими організаціями, які будуть впроваджувати електронний документообіг, зможемо обмінюватися електронними документами".

Таким чином, як пояснив заступник голови АП, буде легко об'єднати системи в єдиний інформаційний простір.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Вибори не мають бути частиною мирної угоди — Айвазовська

Тимошенко пропонує робочій групі відмовитися від ідеї виборів під час війни

Наразі немає жодних перспектив організувати національний референдум - Айвазовська

"Слуга народу" внесла зміни в кошторис партії і направить 92 млн грн на Сили оборони – голова фракції

Арахамія: робоча група має визначити можливість одночасного онлайн та офлайн голосування на виборах

В Україні зруйновано значну кількість виборчих дільниць - Корнієнко

Наступне засідання робочої групи з підготовки законів щодо проведення виборів під час війни відбудеться до 9 січня - Корнієнко

Робоча група з підготовки законів щодо проведення виборів під час війни засідатиме 26 грудня - Корнієнко

"Євросолідарність" наполягає на неприпустимості виборів під час воєнного стану та референдуму щодо територій – заява фракції

Два комітети Ради рекомендують профільним міністерствам робити екологічні оцінки при будівництві ВЕС — Климпуш-Цинцадзе

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА