Пілотний проект електронних адмінпослуг розширили на Вінницьку, Чернігівську, Львівську та Дніпропетровську області - Петренко
Уряд розширив пілотний проект електронної системи надання адміністративних послуг, раніше запущений у Києві, ще на чотири регіони.
"Сьогодні уряд підтримав нашу пропозицію щодо поширення пілотного проекту ще щонайменше на чотири області", - повідомив міністр юстиції України Павло Петренко на брифінгу в середу.
За його словами, введення електронної системи надання адмінпослуг значно спростило процедуру реєстрації майна для громадян, оскільки зникла необхідність заповнення багатьох паперів.
Пілотний проект, за інформацією міністра, поширено на Вінницьку, Чернігівську, Львівську та Дніпропетровську області.
Як повідомлялося, Мін’юст наприкінці липня розпочав впровадження в Києві пілотного проекту зі спрощеного надання адміністративних послуг.
Міністр юстиції України Павло Петренко пояснив, що роботу офісу реєстраційної служби пропонується розподілити за принципом фронт-офіс та бек-офіс. "Фронт-офіс - це та частина працівників, яка спілкується виключно з громадянами. Але при цьому вони не матимуть ніякого впливу на ухвалення рішення у справі... Після того, як заяву або анкету заповнено і завірено, вона потрапляє до бек-офісу і розподіляється за принципом випадкового вибору вільного реєстратора. У бек-офісі працюватимуть фахівці, які вже не матимуть контакту зі споживачами. Вони отримують скановані пакети документів через електронний сервіс і приймають остаточне рішення щодо здійснення тієї чи іншої дії", - пояснив міністр.
П.Петренко вважає, що такий розподіл роботи в реєстраційному центрі дасть змогу уникнути якихось корупційних проявів.
На думку глави Мін’юсту, така методика розподілу роботи також значно прискорить оформлення документів. "Ми порахували, що з таким підходом термін оброблення документів із реєстрації квартири зменшується вп’ятеро-всемеро, а то й удесятеро", - пояснив П.Петренко.