Інтерфакс-Україна
16:04 16.05.2018

МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

2 хв читати
МОЗ ініціює обов'язкову відповідність реклами лікзасобів змісту інструкції до них

Міністерство охорони здоров'я України пропонує на законодавчому рівні закріпити відповідність змісту реклами лікарських засобів інструкції про їх застосування, повідомила експерт із юридичних питань міністерства Марина Слободніченко на прес-конференції в середу.

Відповідно до законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення порядку рекламування лікарських засобів)", оприлюдненого на сайті Міністерства охорони здоров'я, реклама також повинна містити номер реєстраційного посвідчення лікарського засобу, що дасть змогу оперативно відстежувати, чи дозволений той чи інший препарат до рекламування.

Серед пропонованих законопроектом змін, що стосуються змісту реклами, також заборона на участь у рекламі відомих і популярних осіб, заборона на використання інформації про можливості дистанційного діагностування та призначення курсу лікування, а також інформації про те, що препарат призначений виключно для дітей.

Крім того, в проекті закону пропонується заборонити до рекламування народну медицину та цілительство.

Відомство також ініціює впровадження 5-відсоткових штрафних санкцій (за одне порушення) від розміру ліцензійного збору стосовно телерадіокомпаній за порушення норм законодавства щодо рекламування ліків.

"Ми пропонуємо застосовувати до таких компаній (що здійснюють рекламу лікарських засобів, заборонених до рекламування, - ІФ) штрафну санкцію в розмірі 5% від ліцензійного платежу, який вони оплачують при отриманні своєї ліцензії", - сказала М.Слободніченко.

У разі прийняття законопроекту право застосування таких санкцій може бути закріплене за Національною радою України з питань з питань телебачення і радіомовлення.

Як зазначив заступник міністра охорони здоров'я Роман Ілик, законопроект передбачає розробку урядом порядку поширення реклами, спрямованої на лікарів і фармацевтів, і визначає поняття "спеціалізовані видання", в яких виробники можуть інформувати про інноваційні препарати.

Як повідомлялося, в березні 2018 року група народних депутатів ініціювала законопроект, у якому запропонувала впровадити норму, відповідно до якої тексти реклами лікарських засобів мають узгоджуватися з Міністерством охорони здоров'я України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МОЗ: національний каталог ліків буде сформований через місяць

МОЗ констатує нерівномірне навантаження на лікарів первинної ланки по регіонах

Україна очікує від Глобального фонду рішення щодо продовження фінансування програм лікування пацієнтів з ВІЛ/СНІД

Дефіцит фінансування закупівлі ліків складає 8 млрд грн, пацієнти вимагають підтримати законопроект про збільшення держфінансування

Pfizer купує права на протираковий препарат у китайської 3SBio за суму до $6 млрд

Заснована Пінчуками мережа "Повернення" до кінця року відкриє до 20 центрів ментального здоров’я

Україна забезпечує хірургічне лікування меланоми в рамках ПМГ, однак сучасна терапія не закуповується, – експерт

Рада ухвалила закон про запровадження "правила Болар"

Дослідження лікування бойової травми ока є унікальним досвідом українських офтальмологів – експерт

Bayer скоротить понад 200 співробітників німецького сегмента засобів захисту рослин

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА