18:28 04.10.2023

Інцидент не вплине на експлуатаційні характеристики Дегтярівського шляхопроводу - RDS

2 хв читати
Інцидент не вплине на експлуатаційні характеристики Дегтярівського шляхопроводу - RDS

Експлуатаційні характеристики Дегтярівського шляхопроводу після реконструкції відповідатимуть проєкту, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в групі компаній RDS.

Як повідомлялося, 30 вересня у Києві на вул. Олександра Довженка група компаній RDS на замовлення КК "Київавтодор" у рамках реконструкції Дегтярівського шляхопроводу виконувала роботи з улаштування балок прогонової частини. Під час виконання монтажу сьомої балки в проєктне положення вона втратила свою стійкість і призвела до падіння інших шести балок прогонової будови.

"Роботи на шляхопроводі виконувалися з дотриманням усіх правил техніки безпеки, травмованих і постраждалих немає. Інцидент стався на будівельному майданчику (!), де виконувалися ремонтні роботи. Це все технічні моменти, які можуть статися під час будівництва. Деталі та причини того, що сталося, встановлюються із залученням експертів", - пояснили у пресслужбі RDS.

Пресслужба групи компаній RDS наголошує, що оскільки Дегтярівський шляхопровід виведено з експлуатації, місцева влада не несе відповідальності за об'єкт. За ці види робіт оплата не здійснювалася, збитків міському бюджету не завдано.

Зазначається, що усунення всіх недоліків під час реконструкції Дегтярівського шляхопроводу здійснюватиметься коштом групи компаній RDS. З огляду на те, що реконструкцію, розпочату в червні, виконували за графіком, у RDS запевнили, що мають ресурс, щоб забезпечити якісне виконання подальших робіт вчасно, а інцидент на Дегтярівському шляхопроводі не вплине на експлуатаційні характеристики майбутнього мосту.

Дегтярівський шляхопровід із 2020 року перебував в аварійному стані. Щоб запобігти падінню частини аварійного мосту, у 2022 році місто виконало протиаварійні роботи з демонтажу чотирьох деформованих балок прогонової будови. Уже цього року, згідно з розробленим проєктом на замовлення КК "Київавтодор", підрядна організація ТОВ "RDS" розпочала реконструкцію шляхопроводу в складі транспортної розв'язки.

Проєкт реконструкції передбачає розбір наявного шляхопроводу та влаштування нових конструкцій шляхопроводу (мостове полотно, прогонові будови, опори, фундаменти); облаштування нових трамвайних колій; ремонт підземних і надземних комунікацій; виконання робіт із благоустрою територій. Передбачено інклюзивні рішення для безбар'єрного доступу для маломобільних груп населення, а на тротуарах об'єкта будуть велодоріжки.

RDS (ТОВ "Ростдорстрой") - група компаній, заснована 2005 року, входить до п'ятірки найбільших дорожньо-будівельних компаній в Україні. Працює у 12 областях, парк техніки - близько 800 одиниць. Статутний капітал RDS становить 5 млн 131 тис. грн, виручка за 2022 рік сягала 3 млрд 390,272 млн гривень, чистий збиток - 247 млн грн, кількість працівників - 1059.

Згідно з даними ЄДР, засновник - ТОВ "ЮТТЕМА АУ ГмбХ" (Австрія), кінцеві бенефіціари - Євген Коновалов і Юрій Шумахер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА